تخصیص 60 هزار میلیارد ریال به استان‌ها برای تکمیل پروژه‌های عمرانی

تخصیص ۶۰هزار میلیارد ریال به استان‌ها برای تکمیل پروژه‌های عمرانی


طبق گزارش دیجیاتور به نقل از سازمان برنامه و برنامه‌ریزی مالی کشور، گفته شده است که با توجه به رویکرد حکومت سیزدهم در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استان‌ها، به دستور رییس سازمان برنامه و برنامه‌ریزی مالی کشور، اولین مرحله از واریزی نقدینگی از محل صندوق توسعه ملی به مبلغ ۶۰ هزار میلیارد ریال به استان‌ها اختصاص یافت. همچنین بیان شده است که در قالب تخصیص نقدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی مقررات برنامه‌ریزی مالی سال جاری، توسط امور برنامه و برنامه‌ریزی مالی استان‌ها توزیع و در مطالعات تاریخی ۱۸ آذرماه به خزانه‌داری کل کشور ارسال شده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از سازمان برنامه و برنامه‌ریزی مالی کشور، سعید توتونچی ملکی رییس امور برنامه و برنامه‌ریزی مالی استان‌های سازمان برنامه و برنامه‌ریزی مالی کشور، گفت: با توجه به رویکرد حکومت سیزدهم در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استان‌ها، به دستور رییس سازمان برنامه و برنامه‌ریزی مالی کشور، اولین مرحله از واریزی نقدینگی از محل صندوق توسعه ملی به مبلغ ۶۰ هزار میلیارد ریال به استان‌ها اختصاص یافت.

وی در ادامه گفت: در قالب تخصیص نقدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی مقررات برنامه‌ریزی مالی سال جاری، توسط امور برنامه و برنامه‌ریزی مالی استان‌ها توزیع و در مطالعات تاریخی ۱۸ آذرماه به خزانه‌داری کل کشور ارسال شد.


طبق دستور رییس سازمان برنامه و برنامه‌ریزی مالی کشور، مبلغ ۶۰ هزار میلیارد ریال از صندوق توسعه ملی به استان‌ها اختصاص یافت بدون اینکه توضیحاتی در مورد استفاده از این مبلغ داده شود. همچنین، اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی به خزانه‌داری کل کشور ارسال شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *