معرفی محصولات قمار مبتنی در ایتالیا به متا دردسرساز تبدیل شد.

تبلیغات قمار در ایتالیا برای متا دردسرساز شد


سازمان ناظر AGCOM در ایتالیا اعلام کرد که شرکت متا به دلیل ترویج قمار و بازی با جوایز نقدی در پروفایل ها و حساب های کاربری در فیس بوک و اینستاگرام، به مبلغ ۵.۸۵ میلیون یورو جریمه مالی شده است. تاکنون متا به این موضوع صحبت نکرده است. در ماه جاری AGCOM نیز به همین دلیل به یوتیوب و توییچ جریمه گرفته و به ترتیب ۲.۲۵ و ۹۰۰ هزار یورو پرداخت کرده‌اند.

به گزارش دیجیاتور به نلق از رویترز، سازمان ناظر AGCOM در ایتالیا اعلام کرد: متا در ارتباط با پروفایل ها و حساب های کاربری در فیس بوک و اینستاگرام و همچنین محتوای حمایت شده که قمار یا بازی با جوایز نقدی را ترویج می کند، ۵.۸۵ میلیون یورو(۶ میلیون و ۴۵ دلار) جریمه شده است.

متا تاکنون اظهار نظری در این باره نکرده است.

در اوایل ماه جاری میلادی AGCOM یوتیوب (متعلق به آلفابت) و توییچ (متعلق به آمازون) را نیز به دلیل نقض همین ممنوعیت جریمه کرد.

یوتیوب و توییچ به ترتیب ۲.۲۵ و ۹۰۰ هزار یوروی جریمه شدند.


سازمان ناظر AGCOM در ایتالیا اعلام کرده است که متا به دلیل پروفایل ها و حساب های کاربری در فیس بوک و اینستاگرام و محتوای حمایت شده که قمار یا بازی با جوایز نقدی را ترویج می کند، ۵.۸۵ میلیون یورو جریمه شده است. متا تاکنون در این باره اظهار نظری نکرده است. همچنین در اوایل ماه جاری میلادی، AGCOM یوتیوب و توییچ را نیز به دلیل نقض این ممنوعیت جریمه کرده است. یوتیوب و توییچ به ترتیب ۲.۲۵ و ۹۰۰ هزار یورو جریمه شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *