شروع اکران‌های دانشگاهی «ضد»

اکران‌های دانشگاهی «ضد» شروع شد


اثر سینمایی سینمایی “ضد” به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی از ۱۵ آذرماه روی پرده سینماهای ایران رفته است. این اثر سینمایی تاکنون در موسسه آموزش عالی‌های تهران و برخی موسسه آموزش عالی‌های دیگر اکران شده است و به زودی اکران های بروی پرده موسسه آموزش عالی‌های دیگری نیز صورت می‌گیرد. “ضد” داستانی از خلوص عشق تا جنون روابط حکومتی در دل یک واقعه تاریخی است. بازیگران اصلی این اثر سینمایی شامل مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی و… هستند. در صورت تمایل به هماهنگی اکران سیار این اثر سینمایی، می‌توانید از طریق درگاه اینترنتی https://esayar.ir اقدام کنید.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی پروژه، اثر سینمایی سینمایی «ضد»، محصول سازمان سینمایی سوره، به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی از ۱۵ آذرماه روی پرده سینماهای سراسر کشور رفته است.

تاکنون اکران این اثر سینمایی سینمایی که برنده ۲ سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد و بهترین طراحی صحنه جشنواره فجر ۴۰ است، در موسسه آموزش عالی‌های تهران، امیرکبیر، علوم تحقیقات، علامه طباطبایی و خوارزمی انجام شده و به زودی در موسسه آموزش عالی‌های امام صادق (ع)، صنعتی شریف و… اکران‌هایی با حضور دانشجویان و فعالان دانشجویی برگزار می‌شود.

«ضد» به نویسندگی حسین تراب‌نژاد، روایتی از خلوص عشق تا جنون روابط حکومتی در دل یک واقعه تاریخی است و در خلاصه روایت خیالی آن آمده: «هر کسی می‌تواند «ضد» باشد، این «ضد» می‌تواند حذف یک نفر یا یک ملت باشد … .»

مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مجید پتکی، روزبه رئوفی، عماد درویشی، مهشید جوادی، شیرین آقاکاشی و امین خانی بازیگران اصلی این اثر سینمایی هستند.

مسئولان دانشگاهی برای هماهنگی اکران سیار این اثر سینمایی، می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی https://esayar.ir اقدام کنند.


اثر سینمایی سینمایی “ضد” به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی اکران شده است. این اثر سینمایی برنده ۲ سیمرغ بلورین شده است و در موسسه آموزش عالی‌های تهران و بعضی موسسه آموزش عالی‌های دیگر اکران شده است. اثر سینمایی “ضد” در مورد خلوص عشق تا جنون روابط حکومتی در یک واقعه تاریخی است. بازیگران اصلی اثر سینمایی شامل مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی و… هستند. مسئولان دانشگاهی برای هماهنگی اکران سیار این اثر سینمایی می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *