اثر سینمایی سینمایی “الناز” : اپیزود سوم، آماده برای نمایش شد.

اپیزود سوم فیلم سینمایی «الناز» آماده نمایش شد


اثر سینمایی سینمایی “الناز” که توسط مریم دوستی ساخته شده است، در حال حاضر در مراحل انتشار قرار دارد. این اثر سینمایی در قالب یک اثر سینمایی کوتاه ساخته شده است و آماده شده است تا در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی نمایش داده شود. روایت خیالی این اثر سینمایی حول محور زنان شهری است که همه مادر نیستند. مهرداد خوشبخت، کارگردان هنر هفتم، برای اولین بار در این اثر سینمایی به عنوان بازیگر نقش ایفا می‌کند و همچنین حضور زنده‌یاد بابک برزویه نیز در این اثر سینمایی قرار دارد. کریم امینی کارگردان اثر سینمایی “فسیل” و علی باطنی و علی طهماسبی به نگارش فیلمنامه این اپیزود از اثر سینمایی “الناز” مشغول بوده‌اند و سایر اپیزودها نیز توسط مریم دوستی نوشته شده است. علاوه بر این، انواعی از هنرمندان نیز در این اثر حضور دارند. این اپیزود با همکاری مریم دوستی، میثم کریمی، مرتضی خان‌محمد، آرش برومند، مهدی سعدی، و دیگر اعضای تیم ساخت اثر سینمایی منتشر شده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی اثر سینمایی، اپیزود سوم این اثر سینمایی ساخته مریم دوستی پس از طی کردن مراحل فنی، به طور مستقل در قالب یک اثر سینمایی کوتاه برای حضور در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی آماده شده است.

در خلاصه روایت خیالی این اثر سینمایی آمده است: «همه زن‌های این شهر مادر نیستند … .»

در اپیزود سوم «الناز» مهرداد خوشبخت کارگردان هنر هفتم که اثر سینمایی «پالایشگاه» را در حال اکران دارد، برای اولین بار به ایفای نقش پرداخته است. همچنین آخرین حضور هنری زنده‌یاد بابک برزویه در مقام عکاس و بازیگر نیز در این اثر رقم خورده است.

کریم امینی کارگردان اثر سینمایی «فسیل» با همراهی علی باطنی و علی طهماسبی نگارش فیلمنامه سومین اپیزود اثر سینمایی سینمایی «الناز» را برعهده داشته و سایر اپیزودهای این اثر نیز به قلم مریم دوستی به رشته تحریر درآمده است.

در این اثر، حدیثه تهرانی، مهرداد خوشبخت، بهروز پناهنده، غزل ذوالفقاری، فرزین حاجیلو، محمد نیکبخت، حمیده ایرانچی (در نقش دکتر ایرانچی) و با حضور افتخاری بابک برزویه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل این اپیزود نیز عبارتند از: تهیه‌کنندگان: مریم دوستی، میثم کریمی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی خان‌محمد، مدیر صدابرداری: آرش برومند، تدوین: مهدی سعدی، طراح هنری: مریم دوستی، اصلاح رنگ و صداگذاری: مهدی مرودشتی، مجری طرح و مشاور رسانه‌ای: رکسانا قهقرایی، هنر صوتی: کامران رسول زاده، عکاس: زنده یاد بابک برزویه، مدیر ساخت و ساز: بیژن موسوی کاشانی، برنامه‌ریز: لادن کسرایی، دستیار کارگردان: شمیم گلبند، مدیر تدارکات: محمد نیکبخت، گروه فیلمبرداری: مسعود عباسی، حامد سیدزاده، آرمین ذوالفقاری، امیرحسین ارقبایی، مجریان گریم: ندا کشاورز، سامی اخوان، دستیار تدوین: نیلوفر بشیگ، دستیار صدا: مهراب ساغری، تصویربردار پشت صحنه: سیامک سقایی، پشتیبانی فنی و سینه موبیل: رضا طهمورث و امیر صابر.


اپیزود سوم اثر سینمایی «الناز» ساخته مریم دوستی آماده شده است. در این اثر سینمایی، مهرداد خوشبخت نقش اصلی را بازی کرده و بابک برزویه نیز در آن حضور دارد. کارگردانی این اثر سینمایی توسط کریم امینی و نگارش فیلمنامه توسط مریم دوستی انجام شده است. عوامل دیگری که در ساخت این اپیزود شرکت کرده‌اند عبارتند از: مریم دوستی و میثم کریمی به عنوان تهیه کنندگان، مرتضی خان‌محمد به عنوان مدیر فیلمبرداری، آرش برومند به عنوان مدیر صدابرداری، مهدی سعدی به عنوان تدوینگر، مریم دوستی به عنوان طراح هنری، و مهدی مرودشتی به عنوان مسئول اصلاح رنگ و صداگذاری. سایر عوامل شامل رکسانا قهقرایی به عنوان مشاور رسانه‌ای، کامران رسول زاده به عنوان هنر صوتی‌دان و بابک برزویه به عنوان عکاس نیز در این اپیزود حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *