اپل درخواست بازنگری ممنوعیت واچ سری 9 و اولترا 2 را ارائه داد


خبر از ممنوعیت فروش اپل واچ‌های سری 9 و اولترا 2، اپل اقدام به درخواست تجدیدنظر در دادگاه کرده است. این اقدام نشان از تصمیم و اعتماد اپل به مقررات و دادگاه‌ها است که در جهت حفظ حقوق و مزایای خود و مشتریانش می‌باشد.

این تصمیم اپل نشان از اهمیت و توجه شرکت به مشتریان و کیفیت محصولاتشان دارد. همچنین، این اقدام نشان از اعتقاد اپل به این است که ممنوعیت فروش اپل واچ‌های سری 9 و اولترا 2 نادرست بوده و باید مورد بررسی دقیق‌تر قرار گیرد.

اپل با این درخواست، نشان می‌دهد که از حقوق قانونی خود دفاع می‌کند و به دنبال رفع این ممنوعیت‌های ناعادلانه است. این اقدام اپل می‌تواند به مشتریان اعتماد بیشتری به این شرکت بدهد و نشان از شفافیت و انطباق با قوانین و مقررات بازار داشته باشد.

طبق سوابق دادگاه، اپل به کمیسیون بازرگانی بین‌الملل (ITC) درخواست تجدیدنظر داده است تا ممنوعیت فروش اپل واچ‌های سری 9 و اولترا 2 را لغو کند. این شرکت همچنین درخواست توقف اضطراری ممنوعیت تا زمانی که تصمیمی در مورد طراحی مجدد پیشنهادی هر دو مدل ساعت هوشمند گرفته شود، دارد. یک روز پس از انتشار …


اپل به دلیل ممنوعیت فروش سری 9 و اولترا 2 اپل واچ
های خود، به کمیسیون بازرگانی بین‌الملل درخواست تجدیدنظر داده است. این به این معناست که اپل می‌خواهد این ممنوعیت را لغو کند. اپل همچنین می‌خواهد تا زمانی که تصمیمی در مورد طراحی مجدد پیشنهادی هر دو مدل ساعت هوشمند گرفته شود، از توقف اضطراری ممنوعیت برخوردار شود. به عبارت دیگر، اپل می‌خواهد تا زمانی که تصمیمی در مورد ساعت هوشمند جدید خود بگیرد، اجازه فروش این دو مدل ساعت را داشته باشد. به نظر من، اپل این کار را به دلیل اهمیت بازار و فروش محصولات خود انجام داده است و می‌خواهد از این ممنوعیت خارج شود تا بتواند به فروش و درآمد خود ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *