بانک سپه، اولین شبکه بانکی کشور در روسیه را تأسیس می‌کند.

اولین LC شبکه بانکی کشور در روسیه توسط بانک سپه گشایش یافت


بانک سپه اولین ال سی شبکه بانکی ایران را در روسیه گشایش داد. این اقدام بعد از محدودیت‌های بین‌المللی‌های ترامپ بی‌سابقه است. ارزش این ال سی برای شروع ۱۷ میلیون یورو است و با شرط پرداخت مدت‌دار جهت بازرگانی بین‌الملل استفاده می‌شود. این همکاری مشترک نمایان‌گر آغاز فصل جدیدی از روابط بانکی ایران با کشورهای خارجی است و امکان خرید آسان و اعتباری توسط تجار ایرانی از روسیه را فراهم کرده که در تسهیل بازرگانی بین‌الملل به کشور کمک خواهد کرد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، به‌دنبال رایزنی‌ها و عملیاتی‌سازی بسترهای پولی و بانکی و گفتگوهای دیپلماتیک فنی نهاد مالی کشورمان، اولین ال سی شبکه بانکی ایران در خارج از کشور توسط بانک سپه در روسیه گشایش یافت. این اقدام بعد از محدودیت‌های بین‌المللی‌های ترامپ یا به اصطلاح “روابط حکومتی فشار حداکثری” بی‌سابقه است.

ارزش این LC که از امروز مورد استفاده قرار گرفته، برای شروع مبلغ ۱۷ میلیون یورو است و با شرط پرداخت مدت‌دار جهت بازرگانی بین‌الملل استفاده می‌شود.

این همکاری مشترک و راهگشا، نمایان‌گر آغاز فصل جدیدی از روابط بانکی ایران با کشورهای خارجی خواهد بود.

در واقع این گشایش اعتبار، امکان خرید آسان و اعتباری توسط تجار ایرانی از کشور روسیه را فراهم کرده که در تسهیل بازرگانی بین‌الملل به کشور کمک کننده خواهد بود.


بانک سپه، نهاد مالی کشور، بسترهای پولی و بانکی، ال سی شبکه بانکی، محدودیت‌های بین‌المللی‌های ترامپ، روابط حکومتی فشار حداکثری، ارزش ال سی، مدت‌دار جهت بازرگانی بین‌الملل، همکاری مشترک و راهگشا، فصل جدیدی از روابط بانکی ایران با کشورهای خارجی، اعتبار، خرید آسان، اعتباری، تجار ایرانی، روسیه، بازرگانی بین‌الملل.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *