برنامه های تخصصی نمایشگاه تولیدی هنر صوتی اعلام می شود.

اعلام برنامه نشست‌های تخصصی نمایشگاه صنعت موسیقی


نشست‌های تخصصی نمایشگاه تولیدی هنر صوتی از روز سه‌شنبه پنجم دی همزمان با افتتاحیه این رویداد موسیقایی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران آغاز می‌شود. برنامه این نشست‌ها شامل موضوعاتی مانند “تولیدی هنر صوتی و چرخه مالی”، “تولیدی هنر صوتی و مقررات”، “تولیدی مسافرت و توریسم و هنر صوتی”، “تولیدی هنر صوتی و نظام صنفی”، “هنر صوتی و مردم”، و “هنر صوتی و عقاید معنوی” است. در این نمایشگاه، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان سازهای هنر صوتی، آموزشگاه‌های هنر صوتی، مراکز پژوهشی حوزه هنر صوتی، ناشران هنر صوتی، استودیوهای ضبط صدا، استارت آپ‌های هنر صوتی و سایر حوزه‌های مرتبط حضور داشته و به برقراری ارتباط و فعالیت در حوزه‌های صنفی مرتبط می‌پردازند. اهالی هنر صوتی، فعالان و منتقدان و رسانه‌های هنر صوتی همچنین از جمله حضورکنندگان این نمایشگاه هستند.

به گزارش دیجیاتور، نشست‌های تخصصی نمایشگاه تولیدی هنر صوتی از روز سه‌شنبه پنجم دی همزمان با افتتاحیه این رویداد موسیقایی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران آغاز می‌شود.

بر اساس اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه تولیدی هنر صوتی هر روز ۲ نشست در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برگزار خواهد شد که برنامه‌های آن به ترتیب زیر اعلام شده است:

*سه شنبه پنجم دی؛

«تولیدی هنر صوتی و چرخه مالی»

ساعت۱۴:«رابطه تولیدی هنر صوتی با دانش مالی ملی و ساخت و ساز ناخالص ملی» به سازماندهی سحر طیبی جزایری

سحنرانان: سعید صادقی، افسانه عابدین

«تولیدی هنر صوتی و مقررات»

ساعت ۱۶: «قوانین مالکیت فکری آثار هنر صوتی و نظام حقوقی ایران» به سازماندهی افسانه عابدین

سخنرانان: حامد سهرابی، کاوه راد، سوره صادقی

*چهارشنبه ششم دی؛

«تولیدی مسافرت و توریسم و هنر صوتی»

ساعت۱۴: «هنر صوتی، صنایع خلاق و تحولات بازرگانی جهانی» به سازماندهی سحر طیبی جزایری

سخنرانان: حجت الله مرادخانی و روشن بابایی همتی

«تولیدی هنر صوتی و نظام صنفی»

ساعت ۱۶: «جایگاه صنفی و حقوقی تولیدی هنر صوتی در نظام برنامه ریزی کشور» به سازماندهی فردین خلعتبری، مانی جعفرزاده

سخنرانان: مجید امامی، امیرعباس ستایشگر، حمیدرضا نوربخش

*پنجشنبه هفتم دی؛

«هنر صوتی و مردم»

ساعت ۱۴: «نقش و تاثیر متقابل هنر صوتی و تحولات اجتماعی» به سازماندهی فردین خلعتبری

سخنرانان: بابک خضرایی، علیرضا میرعلینقی، مانی جعفرزاده

«هنر صوتی و عقاید معنوی»

ساعت ۱۶: هنر صوتی و انسان، آرای فقهی و عقاید معنوی»به سازماندهی فردین خلعتبری

سخنرانان: حسین رضا رفیعی، حسین محمودی، حسن محدثی گیلوایی

نمایشگاه تولیدی هنر صوتی با حضور ساخت و ساز کنندگان و عرضه کنندگان سازهای هنر صوتی، آموزشگاه های هنر صوتی، مراکز پژوهشی حوزه هنر صوتی، ناشران هنر صوتی، استودیوهای ضبط صدا، استارت آپ های هنر صوتی، ناشران اثر ادبی های هنر صوتی، عرضه کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری و سایر حوزه های مرتبط، در تلاش است مرجعی در فعالیت های صنفی این حوزه در سال باشد.

حضور اهالی هنر صوتی، فعالان و منتقدان و رسانه‌های هنر صوتی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ پذیرای دوستداران آثار خلاقانه خواهد بود.


نتیجه‌ی این متن این است که نمایشگاه تولیدی هنر صوتی از روز سه‌شنبه پنجم دی همزمان با افتتاحیه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران آغاز می‌شود. نشست‌های تخصصی در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد که موضوعات این نشست‌ها شامل “تولیدی هنر صوتی و چرخه مالی”، “تولیدی هنر صوتی و مقررات”، “تولیدی مسافرت و توریسم و هنر صوتی”، “تولیدی هنر صوتی و نظام صنفی”، “هنر صوتی و مردم”، و “هنر صوتی و عقاید معنوی” هستند. همچنین، در این نمایشگاه ساخت و ساز کنندگان و عرضه کنندگان سازهای هنر صوتی، آموزشگاه های هنر صوتی، مراکز پژوهشی حوزه هنر صوتی و سایر حوزه های مرتبط حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *