ترجمه: از شبکه جهانی فوق سریع فیبر نوری تا راهکارهای ارتباطی سازمانی.

از اینترنت فوق سریع فیبرنوری تا راهکارهای ارتباطی سازمانی

0 نظر


نمایشگاه تلکام از دوم دی ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا پنجم دی برگزار می‌شود. این نمایشگاه برای علاقه‌مندان به فناوری‌های ارتباطی و مخابراتی، کاربران خانگی شبکه جهانی، طرفداران بازی‌های آنلاین و اهالی تولیدی IT مناسب است. آسیاتک، که یکی از شرکت‌های سرویس دهنده شبکه جهانی پر سرعت است، در این نمایشگاه حضور دارد و خدماتی از جمله ADSL2+، LTE، شبکه جهانی فوق سریع مبتنی بر فیبر نوری و بی‌سیم اشتراکی را معرفی می‌کند. مدیرعامل آسیاتک، محمدعلی یوسفی‌زاده، هدف را دسترسی چهار میلیون خانوار ایرانی به شبکه جهانی فوق سریع فیبر نوری تا پایان سال ۱۴۰۴ دانسته است. آسیاتک همچنین خدمات متنوع سازمانی نیز ارائه می‌دهد که شامل خدمات پهنای باند اختصاصی، مرکز داده، شبکه خصوصی مجازی، تلفن ثابت سازمانی و میزبان داده مجازی می‌شود. این اپراتور همچنین در تحقق و اجرای فناوری FTT-5G در ایران نیز برنامه‌ریزی و پژوهش کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند از غرفه آسیاتک در نمایشگاه بازدید کنند.

به گزارش بازرگانی دیجیاتور، نمایشگاه تلکام از دوم دی ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا پنجم در نمایشگاه بین‌المللی تهران برقرار است؛ علاقه‌مندان به فناوری‌های نوین ارتباطی و مخابراتی، کاربران خانگی خدمات شبکه جهانی، طرفداران بازی‌های آنلاین، اهالی تولیدی IT و مدیران سازمان‌ها چه در بخش تکنولوژی مخابرات چه در سایر سطوح مدیریتی نیز می‌توانند با حضور در غرفه آسیاتک، به نیازهای ارتباطی و زیرساختی خود پاسخ درخور دهند.

از با کیفیت‌ترین ADSL تا شبکه جهانی فوق سریع فیبر نوری

امروزه آسیاتک در حوزه خدمات شبکه جهانی پر سرعت توانسته مجموعه کامل و متنوعی از خدمات شبکه جهانی خانگی را که شامل: ADSL2+، LTE، شبکه جهانی فوق سریع مبتنی بر فیبر نوری (FTTH) و بی‌سیم اشتراکی (OWA) می‌شود، گرد هم آورده است. از دیگر دستاوردهای این اپراتور ثابت خانگی کسب رتبه برتر خدمات‌دهی با کیفیت در وبسایت «نت سنج» است.

همچنین به گفته محمدعلی یوسفی‌زاده، مدیرعامل آسیاتک، این اپراتور در صدد است تا پایان سال ۱۴۰۴ امکان دسترسی چهار میلیون خانوار ایرانی را به شبکه جهانی فوق سریع فیبر نوری فراهم کند.

خدمات متنوع سازمانی برای پاسخگویی به هر نیاز ارتباطی

بخش دیگری از خدمات آسیاتک، موسوم به راهکارهای ارتباطی سازمانی نیز، شامل: خدمات پهنای باند اختصاصی، خدمات مرکز داده ( از جمله میزبانی و اجاره میزبان داده اختصاصی)، شبکه خصوصی مجازی(VPN) ، تلفن ثابت سازمانی (VoIP) موسوم به آسیاتل و پیامک (SMS)، میزبان داده مجازی (VPS) و خدمات ابری (Cloud) می‌شود. مجموعه‌ای در هم تنیده و جامع که می‌تواند نیازهای درون و برون سازمانی در سایر حوزه‌ها اعم از فناوری، معرفی محصولات، تولیدی مالی و مخابرات و … را پایدار و پویا سازد.

البته ایده‌های فناورانه آسیاتک برای زندگی بهتر به این نقطه ختم نخواهد شد، همانگونه که با راه‌اندازی VOD «تماشاخونه» میان میراث و فناوری پیوند زده است؛ امروز برای برای تحقق و اجرای فناوری FTT-5G در ایران برنامه‌ریزی و پژوهش کرده است.

علاقه‌مندان به آشنایی با فناوری‌های نوین ارتباطی، خدمات شبکه جهانی پر سرعت خانگی و سازمانی و خدمات مرکز داده و … می‌توانند از غرفه آسیاتک در سالن ۶ نمایشگاه بین‌المللی بازدید کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


نمایشگاه تلکام تا پنجم در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به فناوری‌های نوین ارتباطی و مخابراتی، کاربران خانگی خدمات شبکه جهانی، طرفداران بازی‌های آنلاین، اهالی تولیدی IT و مدیران سازمان‌ها می‌توانند در غرفه آسیاتک، به نیازهای ارتباطی و زیرساختی خود پاسخ درخور دهند.

آسیاتک در حوزه خدمات شبکه جهانی پر سرعت مجموعه کاملی از خدمات شبکه جهانی خانگی را ارائه می‌دهد. از دیگر دستاوردهای این اپراتور ثابت خانگی کسب رتبه برتر خدمات‌دهی با کیفیت در وبسایت «نت سنج» است.

آسیاتک درصدد است تا پایان سال ۱۴۰۴ امکان دسترسی چهار میلیون خانوار ایرانی را به شبکه جهانی فوق سریع فیبر نوری فراهم کند.

خدمات متنوع سازمانی آسیاتک شامل خدمات پهنای باند اختصاصی، خدمات مرکز داده، شبکه خصوصی مجازی، تلفن ثابت سازمانی و پیامک، میزبان داده مجازی و خدمات ابری است.

آسیاتک با راه‌اندازی VOD «تماشاخونه» میان میراث و فناوری پیوند زده است. همچنین برای تحقق و اجرای فناوری FTT-5G در ایران برنامه‌ریزی و پژوهش کرده است.

علاقه‌مندان به فناوری‌های نوین ارتباطی، خدمات شبکه جهانی پر سرعت خانگی و سازمانی و خدمات مرکز داده می‌توانند از غرفه آسیاتک در سالن ۶ نمایشگاه بازدید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *