اولویت اصلی سازمان نظام دامپزشکی، ارتقای علمی است.

ارتقای علمی اولویت اصلی سازمان نظام دامپزشکی است


رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است که پس از چند سال وقفه، کنگره‌های سازمان نظام دامپزشکی کشور دوباره احیا شده است. او در نشست کنگره بین‌المللی کلینیسین‌های دام‌های بزرگ به اهمیت ارتقای سطح علمی دامپزشکان کشور اشاره‌ کرد و اعلام کرد که در آینده نیز برنامه‌های مختلفی برگزار خواهند شد. دبیر علمی کنگره بین‌المللی کلینیسین‌های دام‌های بزرگ نیز اعلام کرد که برای اولین بار در این کنگره مبحث اسب و بیماری‌های مربوط به آن در کارگاه تحت عنوان “پنل طب ورزشی اسب” برگزار خواهد شد و همچنین برنامه تشویق کلینسین‌های جوان نیز در نظر گرفته شده است.

به گزارش دیجیاتور، حامد زارعی، رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در کنگره بین‌المللی کلینیسین‌های دام‌های بزرگ، گفت: بعد از چند سال وقفه، کنگره‌های سازمان نظام دامپزشکی کشور دوباره احیا شده است.

وی افزود: به این صورت که در اسفند ماه کنگره بهداشت مواد غذایی و در اردیبهشت ماه سال آینده کنگره آبزیان را داریم و سعی کردیم رسالت خود را که ارتقای سطح علمی دامپزشکان کشور است، به نحو احسن انجام دهیم.

وی تاکید کرد: همواره سعی می‌کنیم که ارتقای علمی فعالان این حوزه را اولویت اصلی سازمان قرار دهیم،

احیا تولیدی اسب

در ادامه مهدی سخا، دبیر علمی کنگره بین‌المللی کلینیسین‌های دام‌های بزرگ، گفت: برای اولین بار مبحث اسب و بیماری‌های مربوط به آن در کارگاه‌های خاص و تحت عنوان پنل طب ورزشی اسب برگزار می‌شود و امیدواریم که از این طریق راهی برای پر کردن خلأ تولیدی اسب باز شود.

وی افزود: همچنین برای نخستین بار با پیشنهاد کمیته دام‌های بزرگ سازمان نظام دامپزشکی، برنامه تشویق کلینسین‌های جوان مدنظر است که بحث انتخاب آنها به نظام استان‌ها واگذار شد.


کنگره سازمان نظام دامپزشکی کشور احیا شده است. بعد از چند سال وقفه، کنگره ها دوباره برگزار شده‌اند. کنگره بهداشت مواد غذایی در اسفند ماه و کنگره آبزیان در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شوند. هدف از این کنگره ها ارتقای سطح علمی دامپزشکان کشور است. سازمان نظام دامپزشکی همیشه ارتقای علمی فعالان این حوزه را اولویت اصلی خود قرار می‌دهد. در این کنگره برای اولین بار، مبحث اسب و بیماری‌های آن در کارگاه‌های خاص و تحت عنوان پنل طب ورزشی اسب برگزار می‌شود. همچنین برنامه تشویق کلینسین‌های جوان نیز با پیشنهاد کمیته دام‌های بزرگ سازمان نظام دامپزشکی به نظام استان‌ها واگذار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *