مشکلات «جیغ ۷» ادامه می‌یابد/ کریستوفر لندون اثر سینمایی را کارگردان نمی‌کند

ادامه مشکلات «جیغ ۷»/ کریستوفر لندون فیلم را کارگردانی نمی‌کند


کریستوفر لندون، کارگردان اثر سینمایی “جیغ”، اعلام کرد که از اثر سینمایی بعدی این سری خارج شده است. او افزود که کارگردانی این اثر سینمایی رویایی بود که تبدیل به کابوس شده است و به همین دلیل تصمیم گرفته است کناره گیری کند. لندون امیدوار است که این اثر سینمایی به رشد میراث “جیغ” کمک کند و از هیاهوی دنیای تقسیم شده به سمت بالا بروید. او تحسین خود را برای آنچه که او و کوین خلق کردند بیان کرده و اظهار افتخار می کند که می تواند جزء لحظات درخشان آنها باشد. اخراج بازیگری بنام ملیسا بارا از این اثر سینمایی پس از پست های او در حمایت از فلسطین و مردم غزه رخ داد اما ساخت و ساز فصل دوم سریال “چهارشنبه” نیز هنوز تایید نشده است. اثر سینمایی های این سری ترسناک بیش از ۷۴۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخته شده اند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ورایتی، کریستوفر لندون دیروز شنبه کناره‌گیری خود را از اثر سینمایی بعدی «جیغ» اعلام کرد و نوشت: زمان مناسبی است که اعلام کنم هفته پیش به‌طور رسمی از اثر سینمایی «جیغ» خارج شدم. این باعث ناامیدی برخی و خوشحالی برخی دیگر می‌شود. کارگردانی این اثر سینمایی یک شغل رویایی بود که تبدیل به کابوس شد، وقت آن شده که راه خودمان را برویم.

وی ادامه داد: چیز دیگری برای افزودن ندارم جز اینکه امیدوارم میراث وس رشد کند و از هیاهوی یک دنیای تقسیم شده بالاتر برود. چیزی که او و کوین خلق کردند چیز شگفت‌انگیزی بود و من مفتخر بودم که کوتاه‌ترین لحظه درخشش آنها شوم.

مجموعه اثر سینمایی‌های «جیغ» از زمانی که ملیسا باررا بازیگر قسمت‌های پنجم و ششم، از «جیغ ۷» به دلیل پست‌های رسانه‌های اجتماعی در حمایت از فلسطین و مردم غزه اخراج شد، در آشفتگی فرو رفت. در بحبوحه منازعه اسراییل و حماس، این بازیگر پستی را به اشتراک گذاشت که به اسراییل به خاطر «نسل کشی و پاکسازی قومی» اعتراض کرد و گزیده‌ای از مطالبی درباره تحریف «هولوکاست برای تقویت تولیدی تسلیحات اسراییل» را منتشر کرد.

اسپای گلاس، تهیه کننده «جیغ» پس از انتشار این پست‌ها روابط خود را با باررا قطع کرد و گفت که این بازیگر به دلیل حمایت از آرمان فلسطین اخراج نشده بلکه به دلیل یهودستیزی کنار گذاشته شده است. شرکت سازنده هم گفت در برابر یهودستیزی یا تحریک نفرت به هر شکلی، از جمله ارجاعات نادرست به نسل کشی، پاکسازی قومی، تحریف هولوکاست یا هر چیزی که آشکارا وارد مرز به سخنان نفرت پراکنی می شود، تحمل نمی‌کند.

لندون پس از خروج باررا در X نوشت: همه چیز بد است. فریاد نزن. این تصمیم من نبود. اما وی بعداً پست خود را حذف کرد.

پس از اخراج باررا از «جیغ ۷»، اعلام شد که همبازی او، جنا اورتگا هم به دلیل فیلمبرداری فصل ۲ سریال «چهارشنبه» از این اثر سینمایی بیرون می‌رود. خروج اورتگا در ظاهر تحت تاثیر اخراج باررا نبود، اما مطالعات تاریخی ساخت و ساز فصل دوم «چهارشنبه» هنوز تایید نشده است.

«جیغ» مجموعه ترسناک آمریکایی شامل ۶ اثر سینمایی و یک سریال تلویزیونی بیش از ۷۴۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخته است. این مجموعه اثر سینمایی توسط کوین ویلیامسون ساخته شده و وی نویسنده ۲ اثر سینمایی نخست و اثر سینمایی چهارم است. چهار اثر سینمایی اول توسط وس کریون کارگردانی شدند. ارن کروگر اثر سینمایی سوم را نوشت.

اثر سینمایی‌های اخیر توسط مت بتینلی-اولپین و تایلر گیلت کارگردانی شده‌اند و گای بوسیک و جیمز وندربیلت به عنوان نویسنده و ویلیامسون به عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور دارند. نو کمبل، کورتنی کاکس، دیوید آرکت و راجر ال. جکسون که صداپیشگی قاتلان مختلف شبح‌چهره یا گوست‌فیس را بر عهده دارند، همگی در پنج اثر سینمایی اول بازی کرده‌اند و کاکس و جکسون نقش‌های خود را برای اثر سینمایی ششم تکرار کرده‌اند. ملیسا باررا، جنا اورتگا، میسون گودینگ و جاسمین ساوی براون در پنجمین اثر سینمایی به این فرنچایز پیوستند و همگی برای ششمین اثر سینمایی نیز جلوی دوربین رفتند.

تابستان امسال اعلام شده بود کریستوفر لندون که برای ساخت اثر سینمایی‌های ماورای‌طبیعی و ترسناک شناخته می‌شود، روی صندلی کارگردانی اثر سینمایی هفتم «جیغ» می‌نشیند.


در این متن، کریستوفر لندون اعلام کرده است که از اثر سینمایی بعدی “جیغ” کناره گیری می کند. او می گوید کارگردانی این اثر سینمایی یک شغل رویایی بود که تبدیل به کابوس شده است و زمان آن شده است که راه خودش را برود. او امیدوار است که میراث این اثر سینمایی رشد کند و از هیاهوی یک دنیای تقسیم شده بالاتر برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *