اکران آنلاین اثر سینمایی “اتاق مهمان”/ “آویختگی” در “تجربه هنری”

«اتاق مهمان» اکران آنلاین می‌شود/ «آویختگی» در «هنروتجربه»


اثر سینمایی سینمایی “آویختگی” نوشته و کارگردانی مهدی رضایی است و توسط عباس مرادیان تهیه می‌شود. این اثر سینمایی در سینماهای منتخب هنروتجربه اکران خواهد شد و در جشنواره‌های بین‌المللی هم شرکت کرده است. روایت خیالی این اثر سینمایی درباره عشق و اجتماعی است و دو شخصیت به نام‌های امیر و یلدا در آن نقش می‌بازند. بازیگرانی که در این اثر سینمایی حضور دارند، از جوانان صحنه نمایش هستند. عوامل دیگری که در این اثر سینمایی شرکت کرده‌اند شامل سرمایه‌گذار و مجری طرح، مدیر فیلمبرداری، مدیر ساخت و ساز، طراح صحنه، طراح لباس و غیره می‌باشند. اثر سینمایی سینمایی “اتاق مهمان” نیز توسط علی حدادی کارگردانی و ابراهیم شیبانی تهیه می‌شود. روایت خیالی این اثر سینمایی درباره یک شخص به نام حامد است که پس از آزادی از زندان، با افسردگی مواجه می‌شود و همسرش نیز تصمیم به جدایی از او می‌گیرد. این اثر سینمایی در اثر سینمایی نت اکران خواهد شد و بازیگرانی مانند مهرداد مصطفوی و آیدین بهاری در آن حضور دارند.

به گزارش دیجیاتور، اکران اثر سینمایی سینمایی «آویختگی» به نویسندگی و کارگردانی مهدی رضایی و تهیه‌کنندگی عباس مرادیان از ششم دی ماه در سینماهای منتخب «هنروتجربه» آغاز می‌شود.

اکران افتتاحیه این اثر سینمایی نیز روز چهارم دی ساعت ۲۰ در پردیس چارسو خواهد بود، «آویختگی» ساخت و ساز زمستان ۹۹ است و با عنوان (the outcry of ants) در جشنواره‌های بین‌المللی شرکت داشته است.

روایت خیالی این اثر سینمایی عاشقانه اجتماعی درباره ترانه‌سرایی به نام امیر است که معتاد به مواد توهم زاست و یلدا که بازیگر صحنه نمایش است.

برخی بازیگران این اثر سینمایی که عمدتا از بازیگران جوان عرصه صحنه نمایش هستند، عبارتند از محمد میرعلی، آتنا تندرو، نازی خاتمی، صبا صدیق‌زاده، کامران طاهری، میلاد کرباسی، آرتین الوریان، حامد کهن‌ترابی، سیدمحمد سعیدی و ندا کاوندی.

همچنین سبا میرحسنی، عماد زارعی، سینا رهبری، زرین نوروزی، حمیدرضا عیوضی، مهسا مویدستا، مهدی رضایی، حمیدرضا جواهری، نیما عابدی خیابان، مجید رمضان‌نسب، یاسمن رضازاده، امیر رفیعی، آنیتا یوسفی، آیلار یوسفی‌زاده، هانیه صفایی، ساره ارجمند، محمد افشار و روزبه سلمانی دیگر بازیگران «آویختگی» هستند.

دیگر عوامل اثر سینمایی سینمایی «آویختگی» عبارتند از سرمایه‌گذار و مجری طرح: نرگس آلمال با همکاری کارگاه اشتراک، مدیر فیلمبرداری: میلاد پرتوی، مدیر ساخت و ساز: مینا سنگ‌سفیدی، طراح صحنه: مهدی قوچانی، طراح لباس: نفیسه ناصرنیا، طراح چهره‌پردازی: مونا جعفری، تدوین: پیوند مالی، مدیر صدابرداری: میثم معتمدی، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین صادقی، صداگذار: رضا غرابی طهرانی، جلوه‌های ویژه‌ی بصری: امیر ولیخانی، هنر صوتی: کیارش بختیاری، مشاور فیلمنامه: مهران عشریه، مدیر برنامه‌ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: سمیرا شکوری، برنامه‌ریز: سیدبهزاد حسینی، دستیاران کارگردان: بهنام ثانی و عماد زارعی، منشی صحنه: زهرا خضوعی، عکاس: سارا ثقفی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی نیا، طراح پوستر و گرافیک: صادق حسینی، مدیر تدارکات: مرتضی کاظمی، جانشین ساخت و ساز: مینا صادقی، دستیار اول فیلمبردار: رضا نیاقی، دستیار اول صحنه: مهیار اسمعیلی پور.

اثر سینمایی‌های گروه سینمایی «هنروتجربه» هر روز در ۲ سانس ۱۶ و ۱۸ در سینماهای منتخب این گروه در تهران اکران می‌شود و روزهای چهارشنبه نیز در سینماهای منتخب «هنروتجربه» در شهرستان‌های سراسر کشور روی پرده می‌رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سینماتیکت و سایت‌های بلیت‌فروشی مراجعه کنند.

اکران آنلاین سینمایی «اتاق مهمان»

اثر سینمایی سینمایی «اتاق مهمان» به کارگردانی علی حدادی و تهیه کنندگی ابراهیم شیبانی از یکشنبه ۳ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ در اثر سینمایی نت عرضه می‌شود.

در خلاصه روایت خیالی اثر سینمایی آمده است: «حامد پس از آزادی از زندان دچار افسردگی عمیقی شده است، همسرش نوشین برای اینکه تلنگری جدی به او بزند، تصمیم به جدایی می‌گیرد. اما وقتی پای مقررات و خانواده به میان می‌آید، همه چیز شکل دیگری به خود می‌گیرد.»

فهرست عوامل اثر سینمایی عبارتند از نویسنده و کارگردان: علی حدادی، تهیه کننده: ابراهیم شیبانی، بازیگران: مهرداد مصطفوی، آیدین بهاری، مریم سالمی، آزاده سیفی، آندیا عبدالرسول، پرهام یداللهی، آزیتا ضیایی، حمید صدری، محمد براری، بهار رادمند، مدیر فیلمبرداری: محمد حدادی، تدوین: عطا مهراد، صدابرداری: احمد صابری، طراحی و ترکیب صدا: منصوره اسماعیلی، طراحی عنوان و پوستر: مرتضی آکوچکیان.

ابراهیم شیبانی تهیه کننده «اتاق مهمان» پیش از این اثر سینمایی های مختلفی از جمله «طلاخون» را کارگردانی کرده است. علی حدادی نیز در کارنامه خود ساخت چندین اثر سینمایی کوتاه را دارد.


اثر سینمایی سینمایی “آویختگی” توسط مهدی رضایی به کارگردانی و عباس مرادیان تهیه‌کنندگی شروع می‌شود. این اثر سینمایی در جشنواره‌های بین‌المللی حضور داشته است و روایت خیالی آن درباره ترانه‌سرا و بازیگر صحنه نمایش است. بازیگران این اثر سینمایی شامل بازیگران جوان صحنه نمایش می‌شوند و اعضای دیگر برای ساخت و ساز این اثر سینمایی شامل سرمایه‌گذار، مجری طرح، مدیر فیلمبرداری و تدوین و طراح صحنه نیز هستند. اثر سینمایی‌های گروه سینمایی “هنروتجربه” روزانه در سینماها اکران می‌شود و بلیت برای تماشای آن‌ها از طریق سینماتیکت و سایت‌های بلیت‌فروشی قابل تهیه است.

اثر سینمایی سینمایی “اتاق مهمان” به کارگردانی علی حدادی و تهیه کنندگی ابراهیم شیبانی نیز عرضه خواهد شد. روایت خیالی این اثر سینمایی درباره مردی است که پس از آزادی از زندان دچار افسردگی می‌شود و همسرش تصمیم به جدایی می‌گیرد. اثر سینمایی “اتاق مهمان” توسط علی حدادی نوشته و کارگردانی شده است و بازیگران اصلی آن شامل مهرداد مصطفوی و آیدین بهاری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *