عنوان به فارسی: “آویختگی” روی پرده افتاد/ چالش‌های کار در سینمای مستقل

«آویختگی» به اکران رسید/ سختی کار در سینمای مستقل


اثر سینمایی سینمایی “آویختگی” به کارگردانی مهدی رضایی و تهیه کنندگی عباس مرادیان معرفی شد. این اثر سینمایی سه سال پیش ساخته شده و به دلیل چالش‌های سینمای مستقل، فرآیند اکران آن طولانی شد. کارگردان امیدوار است که در آینده، سینمای مستقل شرایط استانداردتری داشته باشد و بازیگران جوان امکان ساخت اثر سینمایی را به راحتی داشته باشند. روایت خیالی اثر سینمایی در مورد ترانه‌سرایی به نام امیر که معتاد به مواد توهم زا است و یلدا بازیگر صحنه نمایش است، است. بازیگران این اثر سینمایی اغلب بازیگران جوانی هستند که در عرصه صحنه نمایش فعالیت می‌کنند. “آویختگی” از فردا در سینماهای منتخب گروه سینمایی “هنروتجربه” نمایش داده خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از مشاور رسانه‌ای اثر سینمایی، مراسم رونمایی اثر سینمایی سینمایی «آویختگی» توسط گروه سینمایی «هنروتجربه» شب گذشته دوشنبه ۴ دی ماه با حضور کارگردان، بازیگران و عوامل اثر سینمایی در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

مهدی رضایی کارگردان اثر سینمایی سینمایی «آویختگی» پیش از نمایش اثر سینمایی گفت: از خانواده‌ام و همسرم که علاوه بر ایفای نقش در این اثر سینمایی همیشه در کنار من هستند و همچنین از تمامی عوامل اثر سینمایی که تعدادی از آنها داخل سالن هستند سپاسگذارم که به من کمک کردند این اثر سینمایی مستقل را بسازیم. ما این اثر سینمایی را سه سال پیش ساختیم و پروسه اکران آن به دلیل یک سری مسایل که همیشه گریبان‌گیر سینمای مستقل است، خیلی طول کشید.

وی تاکید کرد: امیدوارم روزی برسد که سینمای مستقل شرایط استانداردتری داشته باشد تا مثلاً من در سن ۳۶ سالگی اولین فیلمم را نسازم؛ شاید خیلی زودتر باید این اتفاق می‌افتاد ولی به قدری موانع بر سر راهمان بود که با سختی زیاد توانستیم این اثر سینمایی را بسازیم. از مسئولان گروه سینمایی «هنروتجربه» تشکر می‌کنم که این امکان را برای ما فراهم کردند تا بتوانیم این اثر سینمایی را روی پرده هنر هفتم به نمایش بگذاریم.

اثر سینمایی سینمایی «آویختگی» به نویسندگی و کارگردانی مهدی رضایی و تهیه‌کنندگی عباس مرادیان از فردا چهارشنبه ششم دی ماه در سینماهای منتخب «هنروتجربه» روی پرده می‌رود.

روایت خیالی این اثر سینمایی عاشقانه اجتماعی درباره ترانه‌سرایی به نام امیر است که معتاد به مواد توهم‌زاست و یلدا که بازیگر صحنه نمایش است. علی باقری در این اثر سینمایی نقش متفاوتی را ایفا کرده است.

برخی بازیگران این اثر سینمایی که عمدتاً از بازیگران جوان عرصه صحنه نمایش هستند، عبارتند از محمد میرعلی، آتنا تندرو، نازی خاتمی، صبا صدیق‌زاده، کامران طاهری، میلاد کرباسی، آرتین الوریان، حامد کهن‌ترابی، سیدمحمد سعیدی و ندا کاوندی.

همچنین سبا میرحسنی، عماد زارعی، سینا رهبری، زرین نوروزی، حمیدرضا عیوضی، مهسا مویدستا، مهدی رضایی، حمیدرضا جواهری، نیما عابدی خیابان، مجید رمضان‌نسب، یاسمن رضازاده، امیر رفیعی، آنیتا یوسفی، آیلار یوسفی‌زاده، هانیه صفایی، ساره ارجمند، محمد افشار و روزبه سلمانی دیگر بازیگران «آویختگی» هستند.

اثر سینمایی‌های گروه سینمایی «هنروتجربه» هر روز در ۲ سانس ۱۶ و ۱۸ در سینماهای منتخب این گروه در تهران اکران می‌شود و روزهای چهارشنبه نیز در سینماهای منتخب «هنروتجربه» در شهرستان‌های سراسر کشور روی پرده می‌رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سینماتیکت و سایت‌های بلیت‌فروشی مراجعه کنند.


مراسم رونمایی از اثر سینمایی سینمایی «آویختگی» توسط گروه سینمایی «هنروتجربه» در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. کارگردان و بازیگران اثر سینمایی همچنین عوامل اثر سینمایی در این مراسم حاضر بودند. کارگردان اثر سینمایی در سخنانی پیش از نمایش اثر سینمایی، از خانواده‌اش و عوامل اثر سینمایی که در سالن حضور داشتند، تشکر کرد و امیدواری خود را بیان کرد که سینمای مستقل شرایط بهتری داشته باشد تا اثر سینمایی‌های مستقل بیشتری ساخته شوند. اثر سینمایی سینمایی «آویختگی» نوشته و کارگردانی مهدی رضایی است و عاشقانه اجتماعی است. بعد از اکران در سینماهای منتخب «هنروتجربه» در تهران، این اثر سینمایی نیز در سینماهای مختلف شهرستان‌ها به روی پرده می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سینماتیکت و سایت‌های بلیت‌فروشی مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *