آغاز پخش آنلاین اثر سینمایی “کت چرمی” به وضعیت اورژانسی منتقل شد.

آغاز اکران آنلاین «کت چرمی»/ وضعیت اورژانسی شد


دو اثر سینمایی کوتاه “تریپلکس” و “آنجلّو” که به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی کیان‌ارثی است، از امروز سه‌شنبه ۵ دی به صورت یک بسته آنلاین اکران می‌شوند. “تریپلکس” تاکنون به عنوان بهترین اثر سینمایی ترسناک در جشنواره‌های متعدد ژانر وحشت در سراسر جهان انتخاب شده است و “آنجلّو” در جشنواره اثر سینمایی داکا رقابت می‌کند. این دو اثر سینمایی به دو ژانر متفاوت وحشت و کمدی فانتری تعلق دارد و تولیدات مستقل گروه فیلمسازی بحرفیلم می‌باشد. همچنین، اثر سینمایی کوتاه دیگری به نام “وضعیت اورژانسی” نیز ساخته مریم اسمی خانی اکران آنلاین خواهد شد. در این اثر سینمایی، دختری به نام نازنین تلاش می‌کند تا پرده از رازی که آزارش می‌دهد بردارد. همچنین، اثر سینمایی “کت چرمی” ساخته حسین میرزا محمدی نیز از چهارشنبه ۶ دی تاجاری می‌شود. روایت خیالی این اثر سینمایی درباره قاچاق دختران بی‌سرپرست است و با بازی جواد عزتی به نمایش در می‌آید. همه این اثر سینمایی‌ها در فرمت آنلاین اکران می‌شوند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی پروژه، اثر سینمایی‌های کوتاه «تریپلکس» و «آنجلّو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی کیان‌ارثی از امروز سه‌شنبه ۵ دی‌ به صورت یک بسته آنلاین اکران می‌شود.

علی کیان‌ارثی که به عنوان مدیر صدابرداری در عرصه هنر هفتم شناخته می‌شود، همکاری با کارگردانان نام آشنایی را طی ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای در کارنامه کاری خود دارد.

«تریپلکس» تاکنون منتخب جشنواره‌های متعدد ژانر وحشت در کشورهای آمریکا، روسیه، بلژیک، هند، کرواسی، فرانسه، بولیوی، چین، برزیل، یونان، ایتالیا و… شده، همچنین جوایزی را به عنوان بهترین اثر سینمایی ترسناک از آن خود کرده و در رشته‌های کارگردانی، فیلمنامه، بازیگری و فیلمبرداری کاندیدای دریافت جایزه بوده است.

«آنجلّو» نیز که به تازگی پخش بین‌الملل خود را آغاز کرده، ژانویه ۲۰۲۴ در بیست و دومین جشنواره اثر سینمایی داکا رقابت می‌کند.

این اثر سینمایی‌ها در ۲ ژانر متفاوت وحشت و کمدی فانتری، از تولیدات مستقل گروه فیلمسازی بحرفیلم به سازماندهی مریم بحرالعلومی شمرده می‌شود.

غزال نظر، سیداحمد حسینی، یاسمن ترابی و مینو آذرمگین بازیگران «تریپلکس» هستند.

یوسف تیموری، سوگل طهماسبی، سیداحمد حسینی، ندا کوهی، امیرمسعود آرزومند، رامینا حسینی و محدثه حیرت نیز در «آنجلّو» ایفای نقش کرده‌اند.

اثر سینمایی‌های کوتاه «تریپلکس» و «آنجلّو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی کیان‌ارثی به صورت یک بسته آنلاین در تی وال اکران می‌شود.

اثر سینمایی کوتاه «وضعیت اورژانسی»

همچنین اثر سینمایی کوتاه «وضعیت اورژانسی» ساخته مریم اسمی خانی که سیمرغ بلورین بهترین اثر سینمایی کوتاه از سی و نهمین جشنواره ملی اثر سینمایی فجر را دارد و بهترین اثر سینمایی کوتاه سی و هشتمین جشنواره جهانی اثر سینمایی فجر بوده و از آثار تحسین‌شده سینمای کوتاه در سال‌های اخیر است از ۱۰ دی ۱۴۰۲ در اثر سینمایی‌نت اکران آنلاین می‌شود.

اثر سینمایی «وضعیت اورژانسی» به طور اختصاصی از اثر سینمایی نت پخش می‌شود و پیش از این هم در بستر نرم‌افزاری ها و سینماها نمایش داده نشده است.

اکران آنلاین اثر سینمایی های کوتاه با این پروژه کلید زده می‌شود و بلیت این بخش برای حمایت از سینمای کوتاه ۲۵ هزار تومان تعریف شده است.

نازنین دختری ۶ ساله است که سعی می‌کند با نزدیک شدن به مامور اورژانس که برای مداوای مادرش به خانه آنها آمده پرده از رازی که آزارش می‌دهد، بردارد.

این اثر سینمایی که از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران است در مدت زمان ۱۵ دقیقه ساخته شده است.

عوامل اثر سینمایی عبارتند از کارگردان: مریم اسمی خانی، تهیه کننده: وحید حسن زاده، نویسندگان: مریم اسمی خانی، وحید حسن زاده، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، تدوین: آیدین افخمی، مدیر برنامه ریزی: چاووش هنرآموز، دستیار اول کارگردان: حمید باب الحوائجی، مدیر صدابرداری: علی عدالت دوست، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین صادقی، طراح گریم: عاطفه بغدادچی، مدیر ساخت و ساز: آرش زینال خیری، عکاس: محمد مهدی پور، بازیگران: سعید چنگیزیان، نازنین رمضانی، میلاد میرزایی، الناز حسن پور، تهیه شده در انجمن سینمای جوانان ایران.

اکران «کت چرمی»

اکران آنلاین اثر سینمایی «کت چرمی» ساخته حسین میرزا محمدی از چهارشنبه ۶ دی آغاز می‌شود.

در این اثر سینمایی که به تهیه‌کنندگی کامران حجازی ساخت و ساز شده، علاوه بر جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، پانته‌آ پناهی‌ها، سارا حاتمی که بعد از بازی در «زخم کاری» نخستین اثر سینمایی خود را تجربه کرد، ایفای نقش کرده و برای این بازی، سیمرغ بهترین بازیگر زن را در جشنواره سال گذشته از آن خود کرد.

«کت چرمی» اولین تجربه سینمایی حسین میرزامحمدی است و محمدحسین مهدویان در مقام مشاور در این اثر سینمایی سینمایی حضور داشته است. اثر سینمایی برای اولین بار در جشنواره اثر سینمایی فجر ۱۴۰۱ به نمایش درآمد و در اکران عمومی امسال نیز جزو آثار پرفروش سینمای اجتماعی بود.

روایت خیالی «کت چرمی» درباره یک پدیده شوم اجتماعی پیرامون قاچاق دختران بی‌سرپرست است که توسط مسعود هاشمی‌نژاد نوشته شده است.

عیسی فرهمند (با بازی جواد عزتی)، بازرس سازمان بهزیستی است. او رابطه خوبی با خانواده خود، به ویژه فرزندانش ندارد، اما در کار خود متعهد است. روزی عیسی با یک تخلف سازمانی مواجه می‌شود که او را وارد مسیر هیجان‌انگیز و پر تناقضی می‌کند. پیگیری‌ها عیسی را به یک مهمانی معروف به «کت چرمی» و بازرگانی قاچاق دختران بدسرپرست و بی‌سرپرست می‌رساند و….

این اثر سینمایی در فیلیمو به صورت اکران آنلاین عرضه می شود.


اثر سینمایی‌های کوتاه “تریپلکس” و “آنجلّو” به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی کیان‌ارثی از امروز به صورت یک بسته آنلاین اکران می‌شود. علی کیان‌ارثی به عنوان مدیر صدابرداری در عرصه هنر هفتم شناخته می‌شود و همکاری با کارگردانان نام آشنا را در کارنامه خود دارد. “تریپلکس” تاکنون منتخب جشنواره‌های متعدد ژانر وحشت در کشورهای مختلف شده و جوایزی را به عنوان بهترین اثر سینمایی ترسناک به دست آورده است. “آنجلّو” نیز در جشنواره اثر سینمایی داکا رقابت می‌کند. اثر سینمایی‌های “تریپلکس” و “آنجلّو” در ژانرهای وحشت و کمدی فانتری ساخته شده و ساخت و ساز شده توسط گروه فیلمسازی بحرفیلم است. بازیگران این دو اثر سینمایی نیز از جمله فیلمنامه، کارگردانی و فیلمبرداری کاندیدای دریافت جایزه بوده‌اند. علاوه بر این، اثر سینمایی کوتاه “وضعیت اورژانسی” ساخته مریم اسمی خانی نیز اکران آنلاین خواهد شد. این اثر سینمایی در ژانویه ۲۰۲۴ در جشنواره اثر سینمایی داکا رقابت خواهد کرد. اکران آنلاین این اثر سینمایی‌ها با هدف حمایت از سینمای کوتاه برگزار می‌شود. اثر سینمایی “کت چرمی” ساخته حسین میرزا محمدی نیز از چهارشنبه ۶ دی آغاز می‌شود. این اثر سینمایی در جشنواره اثر سینمایی فجر ۱۴۰۱ به نمایش درآمد و در اکران عمومی نیز جزو آثار پرفروش سینمای اجتماعی بوده است. روایت خیالی این اثر سینمایی درباره یک پدیده شوم اجتماعی پیرامون قاچاق دختران بی‌سرپرست است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *