آزادسازی یک میلیون متر مربع از زمین‌های ملی در استان تهران

آزادسازی یک میلیون متر مربع از اراضی ملی در استان تهران


در این متن آمده است که در طی ۹ ماه امسال، با همکاری قوه قضائیه، یک میلیون متر مربع از اراضی ملی در تهران و شهرهای استان آزادسازی شده است. وزارت راه و شهرسازی استان تهران سعی دارد از اراضی ملی به عنوان میراث نسل‌های آینده محافظت کند. همچنین، با اتخاذ تصمیمات قضایی یا اقدامات رفع تصرف فوری، ۴۷۸ اکتشافی که باعث آزادسازی یک میلیون متر مربع از اراضی ملی شده است به انجام رسیده است. ارزش ریالی این آزادسازی‌ها ۱۰۸ هزار میلیارد ریال است.

به گزارش دیجیاتور، حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران، گفت: طی ۹ ماهه سال جاری توانستیم در تعامل با قوه قضائیه یک میلیون متر مربع را در تهران، شمیرانات، دماوند، فیروزکوه، پردیس و سایر شهرهای استان آزادسازی کنیم.

وی گفت: صیانت از اراضی ملی خط قرمز اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است و با تمام قوا از اراضی ملی به عنوان میراث ماندگار نسل‌های آینده حفاظت می‌کنیم.

جنتی در ادامه افزود: ۴۷۸ اقدام رفع تصرف با حکم قضائی و یا رفع تصرف فوری که منجر به آزادسازی یک میلیون متر مربع از اراضی ملی شده است. البته ارزش ریالی این رفع تصرفات ۱۰۸ هزار میلیارد ریال بوده است.


۹ ماهه سال جاری توانستیم یک میلیون متر مربع را در تهران و استان آزادسازی کنیم. صیانت از اراضی ملی خط قرمز اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است و با تمام قوا از اراضی ملی به عنوان میراث ماندگار نسل‌های آینده حفاظت می‌کنیم. ۴۷۸ اقدام رفع تصرف با حکم قضائی و یا رفع تصرف فوری که منجر به آزادسازی یک میلیون متر مربع از اراضی ملی شده است. ارزش ریالی این رفع تصرفات ۱۰۸ هزار میلیارد ریال بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *