در ملارد، در طول یک ماه اخیر، ۹۸ فروشنده مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

۹۸ خرده فروش مواد مخدر طی یک ماه اخیر در ملارد دستگیر شده اند


طرح امنیت محله محور با همکاری عوامل مختلف در شهرستان ملارد با هدف مبارزه با فروش و حمل مواد مخدر اجرایی شده است. نتیجه این طرح نیز دستگیری ۹۸ خرده فروش مواد مخدر در یک ماه گذشته است. مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی از این فروشندگان کشف شده و متهمان به مراجع قضائی معرفی شده‌اند. از شهروندان نیز خواسته شده است که هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، سرهنگ منصور خدایی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری تمام عوامل طرح امنیت محله محور با هدف برخورد با فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان ملارد اجرایی شده است.

وی افزود: مأموران پلیس پس از انجام تحقیقات گسترده و بررسی‌های میدانی، نقاط جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از این محل‌ها ۹۸ خرده فروش مواد مخدر را طی یک ماه گذشته در شهرستان ملارد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملارد با بیان این مطلب که مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی از خرده فروشان کشف شده است، گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

خدایی با اشاره به این که مقابله با فروشندگان و حمل کنندگان مواد مخدر همواره در دستور کار پلیس قرار دارد؛ از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک٬ مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


نتیجه گیری این متن این است که با همکاری تمام عوامل طرح امنیت محله محور، در سطح شهرستان ملارد، برخورد با فروشندگان مواد مخدر اجرایی شده است. مأموران پلیس با انجام تحقیقات گسترده، ۹۸ خرده فروش مواد مخدر را در یک ماه گذشته در ملارد دستگیر کرده‌اند. مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی از خرده فروشان کشف شده است و متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند. در نهایت، شهروندان خواسته شده است که در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *