۷۷۰ میلیون دلار برای «یکی نبود یکی بود»/ «ژیلت» به فروش رفت!

۷۷۰ میلیون برای «یکی نبود یکی بود»/ «ژیلت» ۲۳۰ میلیون فروخته شد!

0 نظر


تعداد تماشاگران و فروش بلیت‌های چهار نمایش صحنه نمایش “ماه هم مردمی بودیم”، “ژیلت”، “یکی نبود یکی بود”، و “از نظر سیاسی بی‌ضرر” که در تماشاخانه‌های سمندریان و ناظرزاده‌کرمانی برگزار شد، مشخص شده است. این نمایش‌ها با حضور بیش از 15 هزار تماشاگر و فروش کلی معادل ۱۷۴۴ میلیون تومان، از بهمن تا اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در تهران اجرا شدند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی تماشاخانه‌ ‌ایران‌شهر، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های «ماه هم مردمی بودیم»، «ژیلت»، «یکی نبود یکی بود» و «از نظر سیاسی بی‌ضرر» که بهمن و اسفند سال ۱۴۰۲ در سالن‌های سمندریان و ناظرزاده‌کرمانی‌ به صحنه رفتند به تفکیک اجراها مشخص شد.

نمایش «ما هم مردمی بودیم» به کارگردانی احسان ملکی که از ۲۹ بهمن در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۵۰ و ۱۸۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۲۴ اجرا تا مطالعات تاریخی ۲۵ اسفند و با میزبانی از ۱۵۸۹ تماشاگر، فروشی معادل ۲۰۶ میلیون و ۲۱۸ هزار تومان داشته است.

نمایش «ژیلت» به کارگردانی حسن جودکی که از ۱۸ بهمن در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۷۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۳۲ اجرا تا مطالعات تاریخی ۲۵ اسفند توانست با میزبانی از ۲۰۳۸ تماشاگر به فروشی معادل ۲۳۲ میلیون و ۶۷۱ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «یکی نبود یکی بود» به کارگردانی علی کوزه‌گر که از ۲۰ بهمن در سالن ناظرزاده‌کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۳۱ اجرا تا مطالعات تاریخی ۲۵ اسفند توانست با میزبانی از ۴۴۹۱ تماشاگر به فروش ۷۷۱ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «از نظر سیاسی بی ضرر» به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی که از ۱۸ بهمن در سالن ناظرزاده‌ کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان اجراهای خود را آغاز کرد؛ با ۳۳ اجرا تا مطالعات تاریخی ۲۵ اسفند و با میزبانی از ۴۳۳۷ تماشاگر فروشی معادل ۶۳۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داشته است.


فروش نمایش‌های مختلف در سالن‌های سمندریان و ناظرزاده‌کرمانی در سال ۱۴۰۲ مشخص شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *