۷۵ درصد از مشمولین به طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کردند.

۷۵ درصد مشمولین از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کردند

0 نظر


در جلسه حکومت امروز، گزارش‌های متعددی ارائه شد که نشان می‌دهد با نزدیک شدن به نوروز و سفرهای نوروزی، ستاد مسافرت جلسات خود را آغاز می‌کند. اولین جلسه با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط و ذی‌ربط، به حرکت درآمد. همچنین طرح کالا برگ الکترونیکی جذب استقبال 75 درصدی مردم شد و نرخ تورم تولیدکننده نیز کاهش یافته است، که امیدوارکننده برای دانش مالی کشور است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور علی بهادری جهرمی سخنگوی حکومت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۹ اسفند ۱۴۰۲) هیأت حکومت در جمع خبرنگارانt گفت: در جلسه هیأت حکومت امروز گزارش‌های متعددی از طرف اعضای محترم کابینه ارائه شد که با توجه به نزدیکی نوروز و سفرهای نوروزی مردم ستاد مسافرت جلسات خود را از شنبه آینده آغاز خواهد کرد.

وی افزود: اولین جلسه ستاد مسافرت با حضور نمایندگان همه دستگاه‌های ذی ربط که حدود ۲۴ دستگاه مرتبط با خدمت گذاری سفرهای نوروزی هستند، جلسه خود را با دبیر خانه وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی و مسافرت و توریسم آغاز خواهد کرد.

سخنگو حکومت تاکید کرد: همچنین در ادامه جلسه هیأت حکومت گزارشی که وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در جلسه هیأت وزیران ارائه کرد، از استقبال گسترده مردم از طرح کالا برگ الکترونیکی حکایت داشت. مطابق گزارش امروز، حدود ۷۵ درصد مشمولین از این طرح استقبال کردند که یعنی بیش از ۱۵ میلیون خانوار از این طرح استقبال کردند، که نشان می‌دهد طرح مورد استقبال بالایی قرار گرفته است.

بهادری جهرمی گفت: گزارش بعدی که در هیأت حکومت ارائه شد، از طرف رئیس کل محترم نهاد مالی بود که طبق آن گزارش اعلام نرخ تورم ساخت و ساز کننده بود. الحمد الله باز هم نرخ تورم ساخت و ساز کننده شیب کاهشی خود را حفظ کرده و با کاهش ۲٫۸ درصدی، تورم نقطه به نقطه ماهانه به ۱.۲ درصد رسیده است که از جمله اخبار امید آفرین بود.

در حال تکمیل


جلسه امروز هیأت حکومت به پایان رسید و آغاز سفرهای نوروزی اعضای آن از شنبه آینده انجام خواهد شد، گزارش‌های ارائه شده در جلسه نشان داد که استقبال بسیار خوبی از طرح کالا برگ الکترونیکی شده است و بیش از ۷۵ درصد مشمولین از این طرح استقبال کرده‌اند. همچنین، اعلام نرخ تورم ساخت و ساز کننده نشان داد کاهش ۲٫۸ درصدی را حفظ کرده و تورم ماهانه به ۱.۲ درصد رسیده است، که این امر امیدوار‌کننده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *