شش میلیون خانوار ایرانی به شبکه جهانی پرسرعت و فیبر نوری متصل شده‌اند.

پروژه فیبرنوری با سرعت در ۲۰۰ شهر در حال اجراست


در بهره‌برداری پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها و افتتاح سایت‌های روستایی، عیسی زارع پور اعلام کرد که پروژه ۱۰ ساله را می‌خواهند سه ساله انجام دهند و برای اجرای پروژه ۱۰ اپراتور را مجوز داده و به مازندران پنج اپراتور تخصیص یافته است. او همچنین اظهار داشت که تا پایان برنامه هفتم توسعه، تمامی ساختمان‌ها باید به شبکه جهانی پرسرعت مجهز شوند و ظرفیت استان مازندران بالا است و شبکه جهانی پرسرعت در هشت شهر استان برقرار شد و طرح در هشت شهر نیز در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، عیسی زارع پور پیش ازظهر پنجشنبه در بهره‌برداری پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها و افتتاح سایت‌های روستایی با بیان اینکه پروژه ۱۰ ساله را می‌خواهیم سه ساله انجام دهیم، گفت: برای اجرای پروژه ۱۰ اپراتور را مجوز دادیم و به مازندران پنج اپراتور تخصیص یافته است.

وی با عنوان اینکه تلاش می‌کنیم در پایان حکومت امکان ۵g را در همه شهرها فراهم کنیم، گفت: باید مردم به سمت سرویس‌های پرسرعت بروند.

وی با بیان اینکه تا پایان برنامه هفتم توسعه تمامی ساختمان‌ها باید به شبکه جهانی پرسرعت مجهز شوند، از پنج اپراتور فعال در استان خواست تا با یکدیگر رفاقت داشته باشند و منجر به ارائه سرویس مطلوب به مردم شود، گفت: در حال حاضر فناوری شبکه جهانی پرسرعت برای بیش از شش میلیون خانوار فراهم شده است.

وی با اظهار اینکه تا پایان فعالیت حکومت این امکان برای همه مردم و خانه فعال می‌شود، گفت: ظرفیت استان مازندران بالا است و شبکه جهانی پرسرعت در هشت شهر استان برقرار شد و طرح در هشت شهر نیز در دست اقدام است.

وزیر مخابرات با بیان اینکه روستاهای مازندران در اتصال به شبکه جهانی پرسرعت پیشتاز است، گفت: امیدواریم این طرح در سایر روستا نیز انجام شود.


پروژه فیبرنوری اجرای شده و شبکه جهانی پرسرعت برای بیش از شش میلیون خانوار فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *