افتتاح ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکن مهر در پردیس فردا

رشد تولید مسکن پس‌از ۱۰سال/ افزایش ۴۰ درصدی ترانزیت

0 نظر


در جلسه هیات حکومت، وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که در بخش ترانزیت بزرگراه‌ای رشد ۵۵ درصدی داشته و رکورد بی‌سابقه‌ای را ثبت کرده‌اند. او همچنین اعلام کرد که برنامه احداث ۳۰۰۰ کیلومتر بزرگراه روستایی تحقق یافته و از این عدد عبور کرده‌اند. همچنین، فردا ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس افتتاح خواهد شد و امیدوارند تا پایان حکومت سیزدهم، مسکن مهر باقی‌مانده را تعیین تکلیف کنند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه جلسه هیات حکومت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بخش ترانزیت بزرگراه‌ای و در مقایسه با سال گذشته، رشد ۵۵ درصدی داریم و این، رکوردی بی‌سابقه است.

وی افزود: در زمینه احداث راه روستایی برنامه داشتیم که امسال ۳۰۰۰ کیلومتر احداث بزرگراه انجام شود و امروز از این عدد عبور کرده‌ایم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: فردا ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکن مهر باقی‌مانده در شهر جدید پردیس افتتاح می‌شود؛ این مسیر ادامه دارد و در شهرهای دیگر هم افتتاح خواهیم داشت و امیدواریم تا پایان حکومت سیزدهم، مسکن مهر باقی‌مانده را تعیین تکلیف کنیم.


رکوردی بی‌سابقه است. امسال ۳۰۰۰ کیلومتر احداث بزرگراه انجام شده است. افتتاح ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس. امیدواریم تا پایان حکومت سیزدهم، مسکن مهر باقی‌مانده را تعیین تکلیف کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *