اصلاح ۵۴ نقطه حادثه‌خیزِ بزرگراه‌های هرمزگان

۵۴ نقطه حادثه‌خیزِ جاده‌های هرمزگان اصلاح شد


مهدی دوستی در یک گزارش اظهار کرد که با تامین قیر و منابع اعتباری، استان هرمزگان نقلیه بهبودی قرار می‌گیرد. او اشاره کرد که تامین قیر و منابع اعتباری برای طرح‌های راهسازی این استان، مشکلاتی را حل خواهد کرد و تحولات جدی‌ای در این زمینه قابل دستیابی است. این طرح‌ها شامل بازگشایی راه ۱۵۵ روستاهای بدون راه دسترسی مناسب، تعریض و بهسازی مسیرها و اصلاح ۵۴ نقطه حادثه خیز استان و توسعه کریدور جنوب و اصلاح محور پارسیان به بندرلنگه می‌شود. وی همچنین به اطلاع رساند که طول راه‌های روستایی هرمزگان در مجموع ۹ هزار و ۹۳۸ کیلومتر است که از این میزان ۶ هزار و ۸۶۴ کیلومتر آن آسفالت شده است.

به گزارش دیجیاتور، مهدی دوستی ضمن جمع‌بندی مسافرت خود به شرق هرمزگان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها با تامین قیر و منابع اعتباری شاهد تحول جدی در حوزه راهسازی این استان خواهیم بود

وی بیان کرد: باتوجه به حل مشکل مرتبط با تامین قیر و تصمیم‌گیری در خصوص تامین منابع اعتباری مورد نیاز طرح‌ها، امیدواریم شاهد تحول جدی در حوزه راهسازی استان باشیم.

نماینده عالی حکومت در استان هرمزگان، با اشاره به بازدید میدانی خود از طرح‌های راهسازی شرق استان در شهرستان‌های میناب و رودان یادآورشد: در حوزه راه‌های استان چند برنامه اصلی داریم که یکی از این طرح‌های مهم بازگشایی راه ۱۵۵ روستای بدون راه دسترسی مناسب است.

دوستی ادامه داد: برنامه برای توسعه محورهای اصلی استان، تعریض و بهسازی مسیرها و اصلاح ۵۴ نقطه حادثه خیز استان را از دیگر برنامه‌های مهم حکومت سیزدهم در حوزه راهسازی در استان برشمرد و گفت: دیگر برنامه‌های مهم در این زمینه، توسعه روند پیشرفت کریدور جنوب و اصلاح محور پارسیان به بندرلنگه به عنوان یکی از چالش‌های اصلی استان است.

گفتنی است؛ طول راه‌های روستایی هرمزگان در مجموع ۹ هزار و ۹۳۸ کیلومتر است که از این میزان ۶ هزار و ۸۶۴ کیلومتر راه روستایی بالای ۲۰ خانوار بوده که درحال حاضر آسفالت پنج‌هزار و ۴۹۹ کیلومتر آن انجام شده است.

استان هرمزگان در مجموع دارای ۳۴ کیلومتر آزاد راه ،۷۷۷ کیلومتر بزرگراه، ۶۲۳ کیلومتر راه اصلی و سه هزار و ۲۰۲ کیلومتر نیز راه شریانی و فرعی و ۹ هزار و ۹۳۸ کیلومتر راه روستایی است.


تحول جدی در حوزه راهسازی هرمزگان با تامین قیر و منابع اعتباری امیدواریم شاهد بود. برنامه‌های تعریض و بهسازی مسیرها و اصلاح نقاط حادثه خیز استان از برنامه‌های مهم حکومت سیزدهم در حوزه راهسازی در استان هرمزگان است.
طرح‌های مهم شامل بازگشایی راه ۱۵۵ روستای بدون راه دسترسی، توسعه محورهای اصلی استان، روند پیشرفت کریدور جنوب و اصلاح محور پارسیان به بندرلنگه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *