روستاهای ۵۰ شهرستان لرستان در حال استفاده از نعمت آبیاری بهداشتی می‌باشند.

۵۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند


در این متن آمده است که با تلاش و همکاری بسیج سازندگی و پیگیری های مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو، آبرسانی به روستاهای محروم در استان لرستان در حال انجام است و پیشرفت طرح تاکنون بیش از ۶۳ درصد است. تعداد ۲۰ روستا با جمعیت پنج هزار نفر و ۵۰ روستای دیگر برنامه ریزی شده است که در حال نهایی کردن آبرسانی آنها هستند و با حضور مقامات کشوری، در پایان سال، شبکه منابع آبی شرب سالم و بهداشتی در این روستاها قرار خواهد گرفت. همچنین ذکر شده است که در قرارداد اول طرح جهاد آبرسانی در لرستان، تعداد ۱۲۵ روستا با جمعیتی معادل ۷۲ هزار نفر با اعتباری بالغ بر ۴۲۵ میلیارد تومان منعقد شده است.

به گزارش دیجیاتور، یاسر اکبریان در سخنانی، اظهار داشت: با تلاش‌های جهادی و شبانه‌روزی همکاران، بسیج سازندگی به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و همچنین پیگیری‌های مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در حال حاضر آبرسانی به روستاهای محروم شناسایی شده در فاز اول طرح جهاد آبرسانی در استان با سرعت مطلوبی در حال انجام است و پیشرفت طرح تاکنون بیش از ۶۳ درصد است.

وی گفت: تابه‌حال بیش از ۲۰ روستا با جمعیتی معادل پنج هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آبفا در بخش منابع آبی شرب قرار گرفته و بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی تعداد ۵۰ روستای دیگر مراحل نهایی آبرسانی آنها در حال انجام است که با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال و با حضور مقامات کشوری به‌ویژه در مسافرت دوم رئیس‌جمهور به استان تحت پوشش شبکه منابع آبی شرب سالم و بهداشتی قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت منابع آبی و فاضلاب لرستان، تصریح کرد: در قرارداد اول طرح جهاد آبرسانی در لرستان تعداد ۱۲۵ روستا با جمعیتی معادل ۷۲ هزار نفر با اعتباری بالغ بر ۴۲۵ میلیارد تومان منعقد شده است.


با تلاش جهادی و شبانه‌روزی همکاران، بسیج سازندگی به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی، آبرسانی به روستاهای محروم شناسایی شده در فاز اول طرح جهاد آبرسانی در استان با سرعت مطلوبی در حال انجام است و پیشرفت طرح تاکنون بیش از ۶۳ درصد است.
بیش از ۲۰ روستا با جمعیتی معادل پنج هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آبفا قرار گرفته و براساس گزارش‌های دریافتی تعداد ۵۰ روستای دیگر مراحل نهایی آبرسانی آنها در حال انجام است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال و با حضور مقامات کشوری به‌ویژه در مسافرت دوم رئیس‌جمهور به استان تحت پوشش شبکه منابع آبی شرب سالم و بهداشتی قرار خواهند گرفت.
در قرارداد اول طرح جهاد آبرسانی در لرستان تعداد ۱۲۵ روستا با جمعیتی معادل ۷۲ هزار نفر با اعتباری بالغ بر ۴۲۵ میلیارد تومان منعقد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *