۴ نمایش در بخش مهمان جشنواره ملی صحنه نمایش کودک اردکان به روی صحنه می‌رود.

۴ نمایش در بخش مهمان جشنواره ملی تئاتر کودک اردکان اجرا می‌شود


بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان اردکان با برگزاری چهار نمایش در بخش “میهمان” آغاز می شود. آثار این بخش شامل آسمان غزه، نگارخانه سیار عروسک‌های سیمرغ، نارنجی رنگ عشقه و روزی روزگاری در سرزمین پسماند‌ها است. نمایش “آسمان غزه” به کارگردانی علی زمانیان از اردکان، نمایش “نگارخانه سیار عروسک‌های سیمرغ” به سرپرستی محمد برومند، نمایش “نارنجی رنگ عشقه” به نویسندگی و کارگردانی سید سوران حسینی از مریوان و نمایش “روزی روزگاری در سرزمین پسماند‌ها” به نویسندگی و کارگردانی محسن پورنظری از رودسر است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، چهار نمایش در بخش «میهمان» بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان اردکان روی صحنه می‌روند.

آثار این بخش، برگزیدگان سایر جشنواره‌ها هستند و یا بنا به شرایط و درخواست گروه نمایش به شکل غیررقابتی در این رویداد حضور خواهند داشت.

دبیرخانه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان اردکان، آثار پذیرفته شده در بخش «میهمان» را شامل آسمان غزه، نگارخانه سیار عروسک های سیمرغ، نارنجی رنگ عشقه و روزی روزگاری در سرزمین پسماند ها اعلام کرد.

نمایش «آسمان غزه» به کارگردانی علی زمانیان از اردکان در بخش ویژه غزه به اجرا در می آید.

نمایش «نگارخانه سیار عروسک‌های سیمرغ» به سرپرستی محمد برومند و نمایش «نارنجی رنگ عشقه» به نویسندگی و کارگردانی سید سوران حسینی از مریوان؛ معرفی شده از دوازدهمین جشنواره صحنه نمایش شهروند لاهیجان اجرا می شود.

همچنین نمایش «روزی روزگاری در سرزمین پسماند‌ها» به نویسندگی و کارگردانی محسن پورنظری از رودسر، بر اساس توافق با شانزدهمین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش خیابانی مریوان به عنوان نمایش برگزیده بخش کودک و نوجوان این جشنواره در بخش نمایش خیابانی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش کودکان و نوجوان اجرا می شود.

گفتنی است؛ بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان با شعار «صحنه نمایش، تمرین ناب زندگی» و با هدف تقویت همدلی و همراهی، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، به دبیری امیر مشهدی عباس، اسفندماه سال ۱۴۰۲ در شهر تاریخی اردکان یزد برگزار می‌شود.


بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان اردکان، شامل چهار نمایش در بخش «میهمان» است. آثار این بخش، برگزیدگان سایر جشنواره‌ها هستند و یا بنا به شرایط و درخواست گروه نمایش به شکل غیررقابتی در این رویداد حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *