در حال ساخت بودن ۳ شهرک مسکن در استان مازندران

۳ شهرک مسکن در مازندران در حال ساخت است


در جلسه شورای مسکن، سید محمود حسینی‌پور، به پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه مسکن ملی اشاره کرد و اعلام کرد که در حوزه مالکی مسکن جلوگیری های مناسبی انجام شده است. اما در زمینه مسکنی که جزو تعهدات راه و شهرسازی است، به مشکلاتی برخورد کرده‌ایم. تأمین مسکن در استان مازندران یکی از مشکلاتی است که هنوز به نتیجه مناسبی نرسیده‌ایم. با این حال، پنج شهرک معرفی و سه شهرک از آنها مصوب شده است و در حال حاضر زیرساخت‌های شهرک‌ها در حال انجام است. ظرفیت شهرک‌های مسکن در استان تا ۴۰ هزار نفر خواهد رسید. همچنین، محدودیت ثبت نام و سهمیه پنج درصد نیز رفع شده است و در بخش روستایی قرار شده است که الحاق به بافت صورت پذیرد. برای حل مشکلات طرح‌های مسکن نیز مقرر شده تا ۱۵ روز آینده اقدامات لازم انجام شود و این مشکلات باید با محوریت فرمانداران حل شوند. در کل، استان مازندران نسبت به کل کشور در زمینه مسکن ملی در سطح همترازی قرار دارد و امیدوار هستیم با این طرح و تصمیم جهشی در زمینه مسکن ملی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور سید محمود حسینی‌پور شامگاه شنبه در جلسه شورای مسکن با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه مسکن ملی افزود: در حوزه خود مالکی جلو هستیم ولی در زمینه مسکنی که جزو تعهدات راه و شهرسازی است مقداری مشکل داریم.

وی ادامه داد: در مازندران تأمین مسکن از جمله مشکلات است و نتوانستیم به نتیجه مناسبی برسیم.

وی با بیان پنج شهرک را معرفی کردیم و سه شهرک مصوب شد، افزود: در حال حاضر کار زیرساز ی شهرک‌ها در حال انجام است و ظرفیت شهرک‌های مسکن در استان تا ۴۰ هزار نفر خواهد رسید.

استاندار مازندران از رفع محدودیت ثبت نام و سهمیه پنج درصد خبر داد و درباره مسکن روستایی نیز گفت: در بخش روستایی قرار شد که الحاق به بافت را انجام دهیم.

وی با اظهار این که مقرر شد. تا ۱۵ روز آینده مشکل فراروی طرح‌های مسکن را حل کنیم، افزود: این مشکلات باید با محوریت فرمانداران حل کیم.

حسینی پور افزود: در مجموع در استان نسبت به کل کشور از نظر مسکن ملی در سطح همترازی هستیم و امیدواریم با این طرح و تصمیم جهشی در مسکن ملی داشته باشیم.


در جلسه شورای مسکن، مشکلات مسکن ملی مورد بررسی قرار گرفت. مسئولان تلاش کردند تا به نتیجه مناسبی برسند، اما هنوز برخی مشکلات در زمینه مسکن وجود دارد. در مازندران، تأمین مسکن یکی از مشکلات است و تاکنون نتوانسته‌اند به نتیجه مطلوبی برسند. پنج شهرک معرفی شده و سه شهرک مصوب شده است. در حال حاضر، زیرساخت‌های شهرک‌ها در حال انجام است و ظرفیت شهرک‌های مسکن در استان به 40 هزار نفر خواهد رسید. در بخش روستایی نیز تصمیم به الحاق به بافت گرفته شده است. هدف این است که مشکلات طرح‌های مسکن در 15 روز آینده حل شود و این مشکلات با تمرکز فرمانداران برطرف شوند. نسبت به کل کشور، استان مازندران در حوزه مسکن ملی به همترازی رسیده است و امیدواریم با طرح و تصمیم جهشی در مسکن ملی موفق باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *