اجرای 36 پروژه عمرانی روستایی بنیاد مسکن در شاهرود

۳۶ پروژه عمرانی روستایی بنیاد مسکن در شاهرود اجرا شد


اصغر گونجی، مدیر کل بنیاد مسکن استان سمنان اعلام کرد که طی دهه مبارک فجر سال جاری ۶۲ پروژه عمران روستایی در استان سمنان به بهره برداری رسیده است. از این تعداد ۳۶ پروژه در شهرود اجرا شده است و برای اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۲۵۶ میلیارد ریال هزینه شده است. این اقدامات شامل جدول گذاری، خیابان سازی، آسفالت معابر روستاها، سنگفرش و انجام دیوار حائل سنگی را در بر می‌گیرد. همچنین، با مشارکت دهیاری‌ها، تلاش شده است تا با انجام عملیات عمرانی در سطح روستاها به رونق مسافرت و توریسم، پویایی دانش مالی و رفاه مردم کمک شود. همچنین، او اعلام کرد که در شرایط کنونی دو واحد مسکونی روستایی در خانخودی و علی آباد بخش مرکزی تحویل داده شده و تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض در اختیار سازندگان قرار گرفته است.

اصغر گونجی در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور، ضمن بیان اینکه طی دهه مبارک فجر سال جاری ۶۲ پروژه عمران روستایی در استان سمنان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: از این تعداد ۳۶ پروژه عمرانی روستایی بنیاد مسکن در شاهرود اجرا شده است.

وی ضمن بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۲۵۶ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: جدول گذاری، خیابان سازی، آسفالت معابر روستاها با مشارکت دهیاری‌ها، سنگفرش و انجام دیوار حائل سنگی از جمله این اقدامات را در بر دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان سمنان با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها از مشارکت دهیاری‌ها نیز بهره گرفته شده است، ابراز داشت: تلاش شد تا با انجام عملیات عمرانی در سطح روستاها بتوانیم به رونق مسافرت و توریسم، پویایی دانش مالی و رفاه مردم ساکن در این نواحی کمک کنیم.

گونجی ضمن بیان اینکه در شورای مسکن به میزبانی فرمانداری شاهرود نیز از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بازدید شد، تصریح کرد: پروژه‌های ٩۶ واحدی فدک و ٩۶ واحدی کوثر طرح نهضت ملی مسکن شاهرود که توسط بنیاد مسکن تحول سیاسی استان در حال ساخت است که در این نشست راهکارهای لازم به منظور تسریع در اجرای پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

وی از تحویل دو واحد مسکونی روستایی در خانخودی بی ارجمند و علی آباد بخش مرکزی طی ایام الله دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: برای واحد مسکونی‌های آباد بخش مرکزی دو میلیارد ریال تسهیلات بانکی و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت و برای ساخت واحد مسکونی خانخودی دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک توسط بنیاد مسکن پرداخت شده است.


اجرای ۶۲ پروژه عمران روستایی در استان سمنان، هزینه‌ی بالغ بر ۲۵۶ میلیارد ریال و مشارکت دهیاری‌ها در این طرح‌ها از جمله اقدامات انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *