27 طرح صنعتی در استان سمنان آماده بهره‌برداری می‌شوند.

۲۷ طرح صنعتی در استان سمنان به بهره برداری می رسد


در این متن آمده است که طی دهه مبارک فجر امسال، ۲۷ طرح معدنی و صنعتی در استان سمنان به بهره برداری خواهند رسید که تحول بسیار خوبی در زمینه ساخت و ساز استان ایجاد خواهند کرد. برای این طرح‌ها حدود ۳۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و بهره برداری از آنها یک هزار و ۷۰۰ شغل مستقیم در استان سمنان ایجاد خواهد شد. همچنین سه طرح صنعتی بزرگ و مهم نیز در سراسر استان سمنان کلنگ زنی خواهند شد و با بهره برداری از آنها ۵۰۰ شغل مستقیم در استان ایجاد خواهد شد. این مگا پروژه‌ها در زمینه تولیدی، استخراج معدنی و فرآوری معدنی در استان سمنان راه اندازی خواهند شد و چشم انداز مالی استان سمنان با افتتاح این طرح‌ها روشن است.

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور، با بیان اینکه طی ایام الله دهه مبارک فجر امسال ۲۷ طرح معدنی و صنعتی در استان به بهره برداری می‌رسد، تاکید کرد: این طرح‌ها تحول بسیار خوبی را در زمینه ساخت و ساز استان ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برای این طرح‌ها حدود ۳۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است، افزود: یک هزار و ۷۰۰ شغل مستقیم با بهره برداری از این واحدها و طرح‌های صنعتی و معدنی در استان سمنان ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان تولیدی استخراج معدنی و بازرگانی استان سمنان با بیان اینکه این واحدهای صنعتی و معدنی در نقاط مختلف استان هم وجود دارند، بیان کرد: سه طرح صنعتی بزرگ و مهم نیز در سراسر استان سمنان طی ایام دهه فجر کلنگ زنی می‌شود.

احمدی با بیان اینکه ۱۱ هزار میلیارد ریال برای این طرح‌ها سرمایه گذاری صورت گرفته است، ابراز کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها ۵۰۰ شغل مستقیم در استان ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه این مگا پروژه‌ها در زمینه تولیدی، استخراج معدنی و فرآوری معدنی در استان سمنان راه اندازی خواهند شد، بیان کرد: چشم انداز مالی استان سمنان با افتتاح این طرح‌ها روشن است.


امسال در استان سمنان ۲۷ طرح معدنی و صنعتی به بهره برداری می‌رسد و این طرح‌ها تحول بسیار خوبی را در زمینه ساخت و ساز استان ایجاد خواهند کرد. حدود ۳۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری برای این طرح‌ها صورت گرفته است و با بهره برداری از این طرح‌ها و طرح‌های صنعتی و معدنی در استان سمنان، یک هزار و ۷۰۰ شغل مستقیم ایجاد می‌شود. همچنین در سراسر استان سمنان، سه طرح صنعتی بزرگ و مهم نیز طی ایام دهه فجر کلنگ زنی می‌شود و برای این طرح‌ها ۱۱ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است، که باعث ایجاد ۵۰۰ شغل مستقیم در استان می‌شود. این مگا پروژه‌ها در زمینه تولیدی، استخراج معدنی و فرآوری معدنی در استان سمنان راه اندازی خواهند شد و با افتتاح این طرح‌ها، چشم انداز مالی استان سمنان روشن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *