۲۴ مدل بافت گلدوزی برای ایجاد استایل زمستانی هنری و دلنشین

آثار خلاقانه گلدوزی روی لباس‌ها یکی از هنرهای جذاب و باستانی است که از آثار خلاقانه سوزن‌دوزی سرچشمه گرفته و در دنیای مد و فشن جای خود را بسیار محکمی داشته است. برندهای مشهور پوشاک نیز اخیرا بسیار به تزیین لباس‌های خود با گلدوزی توجه کرده و تولیدات بسیار زیبا و جذابی ارائه کرده‌اند. علاوه بر لباس‌ها، کلاه، تاپ‌ها، شومیزها و حتی گیوه رنگی نیز انواع زیبایی از پوشاک گلدوزی‌شده هستند که به استایل و زیبایی شما دوچندانی می‌بخشند. این آثار خلاقانه منحصر به فرد، تنها در پوشاک محدود نمانده و به ترتیب دکوراتیو و زیورآلات نیز گسترش یافته است. در این مطلب مدل‌های زیبای بافت گلدوزی‌شده که مخصوص پاییز و زمستان هستند را بررسی می‌کنیم.

آثار خلاقانه گلدوزی روی لباس مدت‌هاست که از خانواده هنرهای جذاب و دیرینه‌ی سوزن‌دوزی زاده شده و در دنیای پوشاک محبوبیت خاصی دارد و نمی‌توان از تاثیر آن در زیبایی استایل چشم‌پوشی کرد. در سال‌های اخیر نیز بسیاری از برندهای معروف دنیای پوشاک به تزیین لباس‌های خود با استفاده از گلدوزی پرداخته‌اند و کارهای بسیار زیبایی را عرضه کرده‌اند.

کلاه‌، تاپ گلدوزی، پیراهن گلدوزی زنانه، شومیز گلدوزی تابستانی و حتی گیوه رنگی جز زیباترین انواع پوشاک گلدوزی‌شده هستند که جذابیت دوچندانی به استایل شما می‌بخشند. جالب است بدانید آثار خلاقانه گلدوزی تنها منحصر به پوشاک نیست و پای خود را به دنیای تجهیزات دکوراتیو مانند آباژور با گلدوزی برجسته و دنیای زیورآلات گلدوزی زنانه هم مدت‌هاست که باز کرده و طرفداران بسیاری دارد. در این مطلب با ۲۴ مدل بافت گلدوزی‌شده مناسب پاییز و زمستان همراه شما هستیم.

مدل بافت گلدوزی‌شده

گل‌های صورتی زیبا روی بافت طرح‌دار سفید
گلدوزی گل‌ سیاه رنگ روی بافت سفید
گلدوزی چاپی روی بافت ساده قرمز
گلدوزی خاص و هنری روی بافت ساده خاکستری رنگ
نقش گل‌های زیبای گلدوزی شده روی یقه بافت
طرح گلدوزی با نقش گل روی سینه و سرآستین بافت
طرح گلدوزی سراسری روی بافت با نقش گل و برگ
گلدوزی برجسته روی بافت ساده سبز رنگ
طرح دسته گل گلدوزی شده روی بافت طرح‌دار شیری رنگ
گلدوزی ساقه و برگ روی بافت ساده خوشرنگ
طرح گلدوزی زرافه و شاخه درخت زیبا و خاص روی بافت زیبای نارنجی
گلدوزی مینیمال روی بافت ساده زنانه
طرح گلدوزی شاخه و برگ زیبا و خوشرنگ

بیشتر بخوانید: ۵۰ مدل بافت یقه ورزش‌های زمستانی زنانه در طرح‌ها و بافت‌های مختلف و متنوع | زیبا برای فصل سرما

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و کاربران محترم سایت دیجیاتور به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *