آخرین مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر: ۱۲ دی‌ماه

۱۲ دی‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر


در این متن آمده است که اصحاب رسانه استان هرمزگان تا پایان روز دوازدهم دی ماه مهلت دارند آثار تولیدی خود را به جشنواره رسانه ای ابوذر استان هرمزگان ارسال کنند و آنها تاکید کرده‌اند که این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد. همچنین، برگزاری اختتامیه مرحله استانی جشنواره باید در دی‌ماه صورت بگیرد. جزئیات فراخوان نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و ششمین دوره جشنواره استانی نیز در متن آمده است. محورهای این دوره از جشنواره شامل شعار سال و موضوعات مختلف در حوزه رسانه و جامعه است. به علاقمندان نیز پایگاه اینترنتی بسیج رسانه برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد شده است.

به گزارش دیجیاتور، محمدرسول جلالی اظهار کرد: اصحاب رسانه استان تا پایان روز دوازدهم دی ماه، مهلت دارند آثار تولیدی خود را به جشنواره رسانه ای ابوذر استان هرمزگان ارسال نمایند و تاکید می‌شود که این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مرحله کشوری جشنواره در بهمن ماه برگزار می شود لذا اختتامیه مرحله استانی باید در دی‌ماه برگزار شود.

فراخوان نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و ششمین دوره جشنواره استانی در قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی و مستند برنامه صوتی اعلام شد.

محورهای این دوره از جشنواره شامل شعار سال «مهار تورم، رشد ساخت و ساز»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و تولیدی»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای تحول سیاسی»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزند آوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی» و «رسانه و گروه‌های جهادی» بوده و بخش ویژه «آزادی قدس» به آن اضافه شده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی بسیج رسانه مراجعه کنند.


نتیجه‌گیری:
وزارت میراث و ارشاد اسلامی اعلام کرده است که مهلت ارسال آثار تولیدی به جشنواره رسانه ای ابوذر استان هرمزگان تا پایان روز دوازدهم دی ماه است و این مهلت تمدید نخواهد شد. همچنین، به دلیل برگزاری مرحله کشوری جشنواره در بهمن ماه، اختتامیه مرحله استانی باید در دی ماه برگزار شود. در این دوره از جشنواره، محورهایی مانند مهار تورم و رشد ساخت و ساز، جهاد تبیین، پیوند رسانه و تولیدی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای تحول سیاسی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری، سبک زندگی ایرانی و اسلامی و رسانه و گروه‌های جهادی به عنوان موضوعات انتخاب شده‌اند و آزادی قدس نیز به آن‌ها اضافه شده است. علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی بسیج رسانه مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *