احداث ۱۲۵۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح خوزستان

۱۲۵۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح خوزستان احداث می‌شود


در نشست شورای مسکن استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب اعلام کرد که اراضی مختلفی در شهرهای اهواز، دزفول، شوشتر، امیدیه، ماهشهر، خرمشهر و آبادان برای ساخت مسکن نیروهای مسلح در نظر گرفته شده است. استاندار خوزستان نیز زمین‌ها را به سرعت واگذار کرده و اعلام کرده است که نیروهای مسلح باید با استفاده از امکانات و ماشین‌آلات خود کار و ساخت و ساز را آغاز کنند تا خانواده‌های آنها به زودی به مسکن برسند. طرح ساخت حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد برای نیروهای مسلح خوزستان در فاز اول برنامه‌ریزی و اجرا شده و مراسم آغاز عملیات اجرایی آن برای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ قرار دارد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر امروز شنبه در نشست شورای مسکن استان خوزستان که با دستور کار بررسی روند اجرایی ساخت واحدهای سازمانی برای نیروهای مسلح استان برگزار شد، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در شهرهایی که بیشترین تمرکز را نسبت به نیروهای مسلح دارند از جمله اهواز، دزفول، شوشتر، امیدیه، ماهشهر، خرمشهر و آبادان اراضی مختلفی برای ساخت مسکن نیروهای مسلح در نظر گرفته شده است.

استاندار خوزستان افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان به سرعت زمین‌ها را واگذار کند و نیروهای مسلح از طریق امکانات و ماشین‌آلاتی که دارند باید کار و ساخت و ساز را شروع کند تا خانواده‌های نیروهای مسلح به زودی صاحب مسکن شوند.

وی گفت: ساخت حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد برای نیروهای مسلح خوزستان در نظر گرفته شده است که در فاز اول ۶ هزار واحد ساخته می‌شود و زمان برگزاری مراسم آغاز عملیات اجرایی آن هم برای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است.


ساخت ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن برای نیروهای مسلح در استان خوزستان، از جمله اهواز، دزفول، شوشتر، امیدیه و آبادان، به زودی آغاز می‌شود و مراسم اجرایی فاز اول آن در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *