در هفته‌ای که گذشت، ده بیمار مبتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند.

۱۰ بیمار کرونایی در یک هفته‌ گذشته فوت شدند


در هفته گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 132 بیمار جدید کووید 19 در ایران شناسایی شدند و از این تعداد، 78 نفر نیاز به بستری شدن داشتند. در هفته چهارم آذر، تعداد بیماران شناسایی شده 178 نفر و تعداد بستری ها 123 نفر بود و در مقایسه با هفته قبل، 46 مورد کمتر از ابتلا و 45 نفر کمتر از بستری شدن ثبت شدند. کل تعداد بیماران کووید 19 در ایران به 7 میلیون و 625 هزار و 292 نفر رسید.

به گزارش دیجیاتور، مرکز ارتباطات سازمانی و اطلاع رسانی سازمان سلامت اعلام کرد: از یکشنبه هفته گذشته تا روز شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۷۸ نفر آنها بستری شدند.

تعداد بیماران شناسایی شده در هفته چهارم آذر، ۱۷۸ نفر و تعداد بستری‌ها نیز ۱۲۳ نفر بود که در طول هفته گذشته، ۴۶ مبتلا کمتر شناسایی و ۴۵ نفر کمتر بستری شده اند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۲۵ هزار و ۲۹۲ نفر رسید.


طی هفته گذشته، ۱۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شدند و ۷۸ بیمار بستری شدند. تعداد بیماران شناسایی شده در هفته چهارم آذر ۱۷۸ نفر بوده و تعداد بستری‌ها نیز ۱۲۳ نفر بوده است. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۲۵ هزار و ۲۹۲ نفر رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *