نصب کیلومتر نیوجرسی در کمربند دهدشت

یک کیلومتر نیوجرسی در کمربندی دهدشت نصب شد


در گفتگویی با خبرنگار دیجیاتور، علی دیانتی اعلام کرد که به منظور ایمن سازی و ارتقای سطح ایمنی، یک کیلومتر نیوجرسی در ورودی‌های شهر دهدشت نصب شده است. او افزود که نصب نیوجرسی در محورهای مواصلاتی، اقدامی ضروری برای ایمنی است و نصب آن با اعتبار ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان انجام شده است. همچنین، اصلاح نقاط پر تصادف دهدشت، چرام و سمغان نیز در ماه گذشته با نصب بلوک‌های مفصلی انجام شده است.

علی دیانتی در گفتگو با خبرنگار دیجیاتور افزود: در راستای ایمن سازی و ارتقای سطح ایمنی، کاهش سوانح بزرگراه‌ای و مشخص شدن حریم بزرگراه‌ها طی چند ماه اخیر در سال‌جاری یک کیلومتر نیوجرسی در ورودی‌های شهر دهدشت نصب شده است.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات لازم برای ایمنی محورهای مواصلاتی و کمربندی‌ها مخصوصاً محورهای پرتردد و نقاط پرتگاهی نصب نیوجرسی است.

رئیس راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای کهگیلویه خاطر نشان کرد: نصب یک کیلومتر نیوجرسی در کمربندی دهدشت با اعتبار ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان انجام شد.

دیانتی افزود: اصلاح نقاط پر تصادف دهدشت، چرام سمغان در ماه گذشته نیز با نصب بلوک‌های مفصلی به طول ۲ کیلومتر اصلاح شد.

وی تصریح کرد: محور دهدشت چرام با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان اجرایی شد.


نتیجه گیری این متن این است که نیوجرسی‌هایی به طول یک کیلومتر در ورودی‌های شهر دهدشت نصب شده است به منظور ایمن سازی محورهای مواصلاتی. همچنین اصلاح نقاط پر‌تصادف دهدشت، چرام و سمغان با نصب بلوک‌های مفصلی انجام شده است. این اقدامات با هزینه‌ی بالغ بر ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *