یک اکران برای یک ایده به شبکه مستند رسید.

«یک ایده، یک اکران» به شبکه مستند رسید


مستند جدید شبکه مستند با نام “یک ایده، یک اکران” توسط ناهید دل‌آگاه تهیه‌کنندگی شده و در نوروز 1403 با 13 قسمت به روی آنتن خواهد رفت. این مستند به بررسی اثر سینمایی‌ها از زمانی که ایده در ذهن نویسنده تا زمان اکران می‌پردازد و با حضور هنرمندانی مثل حسین فرح‌بخش و بهرام رادان به بررسی اثر سینمایی‌های مشهوری می‌پردازد. این مجموعه از چهارشنبه یکم فروردین در شبکه مستند پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 8 صبح قرار دارد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی شبکه مستند، مجموعه مستند «یک ایده، یک اکران» به تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه ساخت و ساز جدید شبکه مستند مشتمل بر ۱۳ قسمت در نوروز ۱۴۰۳ پخش می‌شود.

ناهید دل‌آگاه درباره این پروژه توضیح داد: این مجموعه به بررسی اثر سینمایی‌ها از زمانی که ایده‌ای در ذهن نویسنده هستند تا زمان اکران می‌پردازد و چالش‌ها، حوادث، موفقیت‌ها، دستاوردها، نقاط ضعف و قوت کار را با زبانی که خیلی تخصصی سینمایی نیست و برای مردم آشنا است، بیان می‌کند. «یک ایده، یک اکران» در ۲۶ قسمت ساخت و ساز شد و ۱۳ قسمت جدید آن در پخش نوروزی شبکه مستند روی آنتن می‌روند. مهم‌ترین نکاتی که در این مجموعه به آن پرداخته شده سه عنصر «از ایده تا اکران» یعنی نویسنده، کارگردان و تهیه کننده و در بعضی موارد پخش‌کننده هستند.

دل‌آگاه گفت: در این مجموعه با حضور هنرمندانی مثل حسین فرح‌بخش، بهرام رادان، عبدالله علی‌خانی، کامران قدکچیان، بهروز افخمی، ابوالفضل پورعرب، منوچهر شاهسواری، حسن برزیده، بهزاد عبدی، دکتر میرحمید قادری و ساغر عزیزی به بررسی اثر سینمایی‌های «ورود آقایان ممنوع»، «طلا و مس»، «حوض نقاشی»، «سیانور»، «استرداد»، «عطش»، «آواز قو»، «مزار شریف»، «عروس»، «شوکران» خواهیم پرداخت.

به گفته این تهیه‌کننده، ساخت و ساز «از ایده تا اکران» سال‌ها است با عنوان‌ها و در شکل‌های مختلف ادامه پیدا کرده و هم برای مردم و هم برای تلویزیون جذابیت داشته است.

«یک ایده، یک اکران» از چهارشنبه یکم فروردین در جدول پخش شبکه مستند قرار گرفته و هر شب ساعت ۲۲ پخش می‌شود، تکرار این مجموعه هم روز بعد ساعت ۸ صبح است.


مجموعه مستند «یک ایده، یک اکران» به تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه در نوروز ۱۴۰۳ پخش می‌شود و به بررسی اثر سینمایی‌ها از زمان ایده تا اکران می‌پردازد. این مجموعه شامل ۱۳ قسمت است و با حضور هنرمندان معروف به بررسی اثر سینمایی‌های معروفی می‌پردازد.این مجموعه تا شروع فروردین در شبکه مستند پخش می‌شود و پخش تکرار آن در روز بعد صبح انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *