یک انتصاب در شبکه آموزش سیما

یک انتصاب در شبکه آموزش سیما


محمدمهدی قاسمی به عنوان سرپرست شبکه آموزش سیما جایگزین اسرافیل علمداری شد. این انتقال منجر به انتظار برای انجام اقدامات لازم برای تحقق سند تحول صدا و سیما با تاکید بر عدالت آموزشی خواهد شد. اسرافیل علمداری، که قبل از این به عنوان مدیر در شبکه‌های مختلف سیما خدمت کرده است، اکنون در جایگاه سرپرست گروه مهارت‌های تخصصی شبکه آموزش سیما قرار دارد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی شبکه آموزش سیما، محمدمهدی قاسمی سرپرست شبکه آموزش سیما در حکمی اسرافیل علمداری رابه سمت سرپرست گروه مهارت‌های تخصصی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: انتظار می‌رود با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق سند تحول صدا و سیما با تاکید بر عدالت آموزشی اقدام بایسته صورت پذیرد.

اسرافیل علمداری، مدرس موسسه آموزش عالی آثار خلاقانه پیش از این مدیر تامین و برنامه شبکه جام جم، مدیر تامین و برنامه شبکه چهار سیما، مدیر طرح و برنامه شبکه آموزش سیما، مدیر امور نمایشی مرکز سیمای استان ها و مدیر ساخت و ساز و طرح و برنامه شبکه شما نیز بوده است.


محمدمهدی قاسمی به سرپرست گروه مهارت‌های تخصصی شبکه آموزش سیما منصوب شد. انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت‌های موجود، تحقق سند تحول صدا و سیما و عدالت آموزشی صورت گیرد. اسرافیل علمداری تاکنون در سوابق خود سازماندهی در بخش های مختلف شبکه‌های مختلف را داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *