تهدید بیشتر امنیتی یمن به رژیم صهیونیستی

یمن رژیم صهیونیستی را با گزینه‌های نظامی بیشتر تهدید کرد


در خبری از صحنه‌های اخیر جنگی در منطقه، وزیر دفاع حکومت نجات ملی یمن در صنعا به رژیم صهیونیستی هشدار داده و تاکید کرده است که نیروهای مسلح یمن در صورت ادامه تجاوز اسراییل به نوار غزه، گزینه‌های متعددی در برابر اسراییل دارند. وی افزوده است که تحرکات نظامیان بیگانه و مزدورانشان ما را در برابر مأموریت‌های متعددی قرار می‌دهد و این مسئله به هوشیاری و احتیاط نیاز دارد. همچنین بیان کرده است که توطئه‌های بزرگی علیه مساله فلسطین و ملت‌های عربی و منطقه وجود داشته اما با هماهنگی آزادگان امت دین محمدی، این توطئه‌ها خنثی شده‌اند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از المیادین، محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع حکومت نجات ملی یمن در صنعا با هشدار به رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای مسلح یمن در صورت ادامه تجاوز اسراییل به نوار غزه، گزینه‌های متعددی در برابر «اسراییل» دارد و یمن امروز نقشی غیرقابل کتمان و مؤثری در معادلات جهانی دارد.

وزیر دفاع یمن افزود: نیروهای ما گزینه‌های متعددی در قبال رژیم صهیونیستی در صورت متوقف نکردن تجاوزاتش به نوار غزه و ادامه محاصره غزه و فلسطین دارند.

وی خاطر نشان کرد که تحرکات نظامیان بیگانه و مزدورانشان در منطقه ما را در برابر مأموریت‌های متعددی قرار می‌دهد که مهمترین آن هوشیاری و احتیاط است.

العاطفی تاکید کرد: نیروهای مسلح یمن، معادله جدیدی را در سطح منطقه و جهان به یاری خداوند و پشتوانه مردم و حمایت آنها از این نیروها تحمیل کردند.

وی افزود: برخی کشورها هستند که حتی نمی‌توانند به تهدید ظاهری استفاده از نیروی زور بپردازند، زیرا چنین موضعی به تصمیمات جسورانه و راهبردی نیاز دارد.

وزیر دفاع یمن گفت توطئه‌های بزرگی علیه مساله فلسطین و ملت‌های عربی و منطقه وجود داشت، که رهبری، حکومت و ملت و نیروهای مسلح یمن با هماهنگی آزادگان امت دین محمدی، این توطئه‌های شوم را خنثی کردند.


استفاده نمایان آورد تصمیم گفت ناصر محمد تجاوز اسراییل نوار غزه مؤثری کتمان امروز نقش قابل و منطقه مأموریت مهمترین هوشیاری و حمایت این تحمیل ظاهری استفاده موضعی به تصمیمات مساله فلسطین هماهنگی آزادگان امت دین محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *