یازدهمین کنفرانس تخصصی “بازایران‌شناسی” در حال برگزاری است.

یازدهمین نشست تخصصی «بازایران‌شناسی» برگزار می‌شود


معاونت پژوهشی بنیاد ایران‌شناسی به منظور پاسخگویی به مسائل مطالعات ایران‌شناسانه در ایران، سلسله نشست‌هایی تخصصی برگزار می‌کند. یازدهمین نشست این سلسله با حضور دکتر محمدعلی رجبی دوانی، عضو فرهنگستان آثار خلاقانه، در مورد اهمیت و تمایز آثار خلاقانه ایرانی از سایر هنرهای جهان و رابطه هویت ایرانی با آثار خلاقانه بحث خواهد شد. دبیری این نشست توسط مجید بهستانی انجام می‌شود. بنیاد ایران‌شناسی میزبان همه علاقمندان به حوزه مطالعات ایران و ایران‌شناسی خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شبکه جهانی نیز به نشست دسترسی داشته باشند. مطالعات تاریخی و مکان برگزاری نشست هم در متن اعلام شده است.

دیجیاتور _ گروه میراث و ادب؛ طاهره تهرانی: معاونت پژوهشی بنیاد ایران‌شناسی، در ادامه برنامه‌های تحقیقاتی گروه «مطالعات ایران‌شناختی» و به‌منظور پاسخ به مسائل و پرسش‌های مطالعات ایران‌شناسانه در ایران به‌مثابه حوزه‌ای نو، با دعوت از صاحب‌نظران این عرصه، سلسله‌نشست‌هایی تخصصی را برگزار می‌کند. یازدهمین نشست از این سلسله، با حضور «دکتر محمدعلی رجبی دوانی»، استاد موسسه آموزش عالی شاهد و عضو پیوسته فرهنگستان آثار خلاقانه برگزار می‌شود. مهم‌ترین محورهای بحث در این برنامه عبارت‌اند از «اهمیت و تمایز آثار خلاقانه ایرانی از دیگر هنرهای ملل جهان» و «رابطه هویت ایرانی با آثار خلاقانه».

دبیری این نشست را مجید بهستانی بر عهده خواهد داشت. در این سلسله‌نشست‌، بنیاد ایران‌شناسی میزبان (حضوری و مجازی) همه علاقه‌مندان به حوزه مطالعات ایران و ایران‌شناسی خواهد بود.

این نشست دوشنبه ۱۸ دی از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ در تالار دکتر حسن حبیبی بنیاد ایران‌شناسی برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از نشانی www.skyroom.online/ch/iranology/neshast در آن حاضر باشند.


معاونت پژوهشی بنیاد ایران‌شناسی سلسله‌نشست‌های تخصصی را برگزار می‌کند. یازدهمین نشست با حضور دکتر محمدعلی رجبی دوانی برگزار می‌شود. محورهای بحث در این برنامه شامل اهمیت و تمایز آثار خلاقانه ایرانی از دیگر هنرهای جهان و رابطه هویت ایرانی با آثار خلاقانه هستند. دبیری این نشست را مجید بهستانی بر عهده دارد. بنیاد ایران‌شناسی میزبان همه علاقه‌مندان به حوزه مطالعات ایران و ایران‌شناسی خواهد بود. نشست در مطالعات تاریخی ۱۸ دی در تالار دکتر حسن حبیبی برگزار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند از نشانی www.skyroom.online/ch/iranology/neshast در نشست حاضر باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *