کدام افراد از یارانه محروم می‌شوند؟

یارانه چه افرادی حذف می‌شود؟

0 نظر


در جلسه علنی مجلس نمایندگان برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۳ را بررسی کرده و شش بند الف تبصره هشت از این برنامه‌ریزی مالی را تصویب کرده‌اند. براساس این تصمیم، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حذف یارانه خانوارهای غیرمشمول حمایت حکومت یا بازنگری در مورد افرادی که یارانه آن‌ها قطع شده، طبق آئین‌نامه‌ای که پس از لازم‌الاجرا شدن مقررات به تصویب هیئت وزیران می‌رسد، اقدام کند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه ۳ بهمن ماه) و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۳، جز ۶ بند الف تبصره هشت این لایحه را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به حذف یارانه خانوارهای غیرمشمول حمایت حکومت یا تجدید نظر در مورد افرادی که یارانه آن‌ها قطع شده، به موجب آئین‌نامه‌ای که به پیشنهاد مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ظرف یک‌ماه پس از لازم‌الاجرا شدن این مقررات به‌تصویب هیئت وزیران می‌رسد، اقدام نماید.


نمایندگان مجلس در جلسه عمومی تصویب کردند که سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها باید با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حذف یارانه خانوارهای غیرمشمول حمایت حکومت یا تجدید نظر در مورد افرادی که یارانه آن‌ها قطع شده است، اقدام نماید. طبق مصوبه، این اقدام باید توسط آئین‌نامه‌ای که به پیشنهاد مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ظرف یک‌ماه پس از لازم‌الاجرا شدن این مقررات به‌تصویب هیئت وزیران می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *