یارانه ماه اسفند از چهارم تا نهم واریز شد

یارانه اسفند دهک چهارم تا نهم واریز شد


در اطلاعیه اخیر سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آمده است که بر اساس دهک‌بندی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یارانه مرحله ۱۵۸ در دهک‌های چهارم تا نهم کشور واریز شده و قابل برداشت است. در صورتی که سرپرست خانوار در دهک‌های اول تا سوم قرار داشته باشد، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان برای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای دهک‌های دیگر به حسابشان واریز خواهد شد. از طرفی، اگر سرپرستان از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکنند، رقم کامل یارانه برای آنها قابل برداشت است و در صورت استفاده، مبلغ مورد استفاده از یارانه کسر شده و باقی‌مانده به حساب آنان واریز می‌شود.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آمده است:
پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی و تغییرات در زمان پرداخت یارانه از ۲۰ هر ماه به ۲۵ (پرداخت دهک اول، دوم و سوم) و ۳۰ ماه (دهک چهارم تا نهم)، یارانه مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور واریز و از ساعت ۲۴ قابل برداشت است.
بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر دهک‌ها به حساب آنان واریز خواهد شد.
کالابرگ الکترونیکی
چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای آنها قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.


در این اطلاعیه اعلام شده است که یارانه‌ها بر اساس دهک‌بندی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و قابل برداشت است. در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ معین به حساب آنان واریز می‌شود. افرادی که از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده‌اند، می‌توانند رقم کامل یارانه را برداشت کرده و در صورت استفاده از کالابرگ، مبلغ مورد استفاده از یارانه کسر شده و مابقی به حساب آنان واریز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *