گیاهان آپارتمانی با عمر بیش از صد سال

موضوع مورد بحث این است که گیاهان آپارتمانی وجود دارند که می‌توانند تا ۱۰۰ سال عمر کنند. این گیاهان شامل گیاه یشم، مانسترا، کاکتوس کریسمس، کاکتوس فانتزی، هویا، شمعدانی، سرخس، و گیاه سانسوریا می‌شوند. این گیاهان دارای روایت خیالی‌ها و مطالعات تاریخی‌های فوق‌العاده‌ای هستند، مانند رشد گرفتن از سه نسل یا ارث بردن از منازعه جهانی دوم. از رشد و قدرت دوام این گیاهان آپارتمانی همیشه جذب علاقه‌مندان بوده است و تعجب بسیاری را به همراه داشته است.

در اینجا گیاهان آپارتمانی باورنکردنی وجود دارد که ۱۰۰ سال عمر می‌کنند! از یک گیاه یشم ۱۰۸ ساله پر از عشق تا یک رودودندرون فانتزی، هر کدام روایت خیالی زیبایی را در خود جای داده اند.

در این مطلب از گیاهان آپارتمانی ۱۰۰ ساله ، ما شگفتی انگیزترین آن‌ها را انتخاب کرده‌ایم که هر کدام داستانی منحصر به فردی دارند!

گیاهان آپارتمانی ۱۰۰ ساله

گیاه یشم صد ساله

گیاه یشم صد ساله

با این گیاه یشم ۱۰۸ ساله آغاز می‌کنیم. به آن نگاه کنید ؛ بدون شک متوجه عشقی را که در طول سال ها جذب کرده خواهید شد. این گیاه توسط مادربزرگ صاحب کنونی آن کاشته شده است.

یک مانسترا ۱۰۰ ساله

یک مانسترا ۱۰۰ ساله

این مانسرتا غول پیکر را ببینید که سن آن آنقدر زیاد است که حتی برگ‌هایش خم شده است. این گیاه آپارتمانی صد ساله و غول پیکر را می‌توانید در باغ های لانگ وود در میدان کنت، مشاهده کنید.

یک کاکتوس کریسمس ۱۰۰ ساله

کاکتوس کریسمس ۱۰۰ ساله

این کاکتوس کریسمس برای سه نسل در خانواده رشد کرده است. صاحب کنونی آن، این گیاه را از مادربزرگش گرفته است.

کاکتوس عید پاک

کاکتوس عید پاک

به این کاکتوس فانتزی نگاه کنید! سالهاست که نوازش شده و زنده مانده است، شما حتی نمی‌توانید سن آن را با نگاه کردن به گیاه تشخیص دهید!

هویا

هویا

این هم یک گیاه آپارتمانی ۱۱۷  ساله دیگر. صاحبان  کنونی این گیاه، آن را از مادربزرگشان گرفته اند، که وی هم این گیاه را از یکی از دوستانش در سال ۱۹۹۳ دریافت کرده است. دوست  وی در آن زمان ۸۹ سال داشت و آن را از مادرش به ارث برده بود.

شمعدانی از منازعه جهانی دوم

شمعدانی

این شمعدانی چیزی فراتر از یک گیاه است. این تاریخچه خانوادگی است که از سال ۱۹۰۸ رشد کرده و از مادربزرگ به خواهرزاده اش به ارث رسیده است.

سرخس ۱۰۰ ساله زیبا

سرخس ۱۰۰ ساله

این سرخس دقیقا صد ساله نیست؛ اما ۸۰ سال است که استوار مانده و از خاطرات عشق یک خانم به شوهرش از منازعه جهانی دوم به جا مانده است.

سرخس مارچوبه

سرخس مارچوبه

این سرخس مارچوبه متعلق به مادربزرگ صاحب کنونی آن است، و همه عموها و عمه هایش یک قطعه سرخس را از گیاه ۸۰ ساله اصلی دریافت کرده‌اند.

گیاه سانسوریا

گیاه سانسوریا

این یک سانسوریا است که بیش از ۵۰ سال در خانواده بوده و عمر کرده است و نسل به نسل چرخیده است.

بیشتر بخوانید: ۱۸ مکان ایده آل برای نگهداری سانسوریا در منزل | برای سانسوریا یک مکان ایده آل پیدا کن

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و دیگر کاربران دیجیاتور به اشتراک گذارید.

منبع: balconygardenweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *