: گواهی روزانه برای روز شنبه 28 بهمن 1402

این قسمت از یک سایت حول موضوع فال روزانه است که به بررسی موقعیت خورشید در افراد مختلف می‌پردازد. هر آدم براساس اینکه در چه ماهی از سال متولد شده، اطلاعاتی درباره‌ی ویژگی‌های شخصیتی و خاصیت‌های او دریافت می‌کند. مطالعه‌ی این مطالب می‌تواند برای افراد بسیار جذاب و مفید باشد و اطلاعاتی مفید را درباره خودشان کسب کنند. هر قسمت شامل توضیحاتی است درباره
خصوصیت‌های شخصیتی و نکاتی برای این افراد. گرافیک‌های جذاب و زیبا هم‌چنین برای هر ماهی در این بخش قرار داده شده است.

خورشید در موقعیت دلو (Aquarius)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😂
ویژگی اصلی شمامدیر بودن
سیاره شمامریخ
سنگ ماه تولدالماس
رنگ مورد علاقهقرمز مایل به زرد
نقاط قوتباهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
امروز عشق‌تان کشیده که وقتتان را به تنهایی و بدون بودن کسی در اطرافتان بگذرانید. مسائل خیلی مهمی هستند که ذهن‌تان را به خود مشغول کرده‌اند و احساس می‌کنید فکر کردن به آنها در تنهایی خودتان بهترین کار ممکن خواهد بود. امروز تصمیم گیری برای شما کار ساده ای نخواهد بود، پس فکر نکنید که مجبور هستید حتما در مورد مسائل مهم تصمیم نهایی خود را بگیرید. فعلا فکر کردن به این مسائل را فراموش کرده و سعی کنید از روزتان لذت ببرید. فردا روز بهتری برای فکر کردن به این مسائل خواهد بود. شما نیاز دارید موضوع مهمی را با عشق‌تان در میان بگذارید، هر چه گفتن این حرف را بیشتر طول بدهید نتیجه‌ای که خواهید گرفت دورتر از انتظارتان خواهد بود.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شمابا اراده و مصمم
سیاره شمازمین
سنگ ماه تولدزمرد
رنگ مورد علاقهصورتی جیغ
نقاط قوتسخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
شخصیتتان به گونه‌ای است که همیشه دوست دارید بیرون از خانه و در بین دوستانتان قرار بگیرید. از دیدگاه علم ذهن شما فردی برونگرا هستید. از این هوای مطبوع و دل انگیز نهایت استفاده را کنید. این ماه ماه شماست و تا می‌توانید در آن خوش بگذرانید. با دوستانتان قراری گذاشته و از تک تک لحظه‌هایتان لذت ببرید شاید فرصتی اینچنین دیگر بدست نیاورید.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😮
ویژگی اصلی شمامخابرات بالا
سیاره شماعطارد
سنگ ماه تولدعقیق
رنگ مورد علاقهزرد
نقاط قوتشوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
همیشه سعی کنید به ندای قلبتان گوش کنید. آنچه قلبتان می گوید شما را به سمت اهداف حقیقی زندگیتان هدایت می‌کند. تردید نکنید و با قدرت و انگیزه قدم بردارید. امروز بهتر از روزهای قبل احساس طرف مقابلتان را درک می‌کنید و می‌توانید نسبت به هم احساس نزدیکی بیشتری کنید. صمیمیت به وجود آمده بین شما بسیار مشهود خواهد بود و روابطتان استحکام بیشتری پیدا خواهد کرد.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤩
ویژگی اصلی شمااحساسی
سیاره شماماه
سنگ ماه تولدمروارید
رنگ مورد علاقهنقره ای
نقاط قوتخود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
تفریح و خوشگذرانی خوب است ولی مقدار زیاد آن بی مسئولیتی به دنبال خود می‌آورد. حد تعادل را در ارتباط با دوستان خود حفظ کنید و اجازه ندهید مخابرات دوستانه مانع از انجام مسئولیت‌های شما در زندگی خانوادگی‌تان بشود. حس ششمتان امروز به درستی کار می‌کند پس به آن اعتماد کنید. استرس کارهای ساده و روزمره را نداشته باشید و انرژی خود را برای چالش‌های سخت‌تر نگه دارید. کارهایتان را اولویت‌بندی کنید و به ترتیب سراغ انجام آن‌ها بروید تا از سردرگمی رهایی یابید.

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🤑
ویژگی اصلی شماخلاق بودن
سیاره شماخورشید
سنگ ماه تولدیاقوت
رنگ مورد علاقهطلایی
نقاط قوتشجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز افکار و احساساتتان با یکدیگر در تضاد کامل هستند و آشتی دادن قلب و مغزتان با هم می‌تواند کار بسیار دشواری باشد. نیاز شدیدی که به حل کردن فوری مشکلاتتان احساس می‌کنید ممکن است باعث شود از سر عجله به دنبال راه حلی اشتباه برای آنها بروید. با احتیاط قدم بردارید و قبل از هر اقدامی تمام جوانب را بسنجید. اگر می‌خواهید در زمینه مسائل مادی پیشرفت کنید باید به دنبال راه هایی خلاقانه برای کسب درآمد باشید. شما از طرفی می‌خواهید با عشق زندگیتان صادق باشید و از طرفی هم می‌خواهید وضعیت را زیاد جدی نکنید. ولی باید احساس سردرگمی و آشفتگی خود را مورد رسیدگی قرار دهید و برای آنها راه حلی بیابید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شماریزبین
سیاره شماعطارد
سنگ ماه تولدزبرجد
رنگ مورد علاقهآبی دریایی
نقاط قوتدقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز برنامه‌های فراوانی که در محل کارتان برای انجام دادن دارید و پیچیدگی کارها باعث دلهره و نگرانی شما شده اند. به اندازه کافی به این طرف و آن طرف دویده اید و امیدوار هستید که هر چه زودتر اوضاع به وضعیت عادی بازگردد. دلتان یک زندگی بی دغدغه و نگرانی مثل گذشته‌ها می‌خواهد، ولی برای فرا رسیدن این روزها باید کمی صبر کنید. اگر فکر می‌کنید تغییراتی باید در برنامه‌هایتان ایجاد کنید دست به کار شوید، ولی اهداف دراز مدت خود را تغییر ندهید. امروز نگاهی عمیق و جدی به رابطه عاطفی خود طی چند هفته گذشته بیندازید و ببینید زندگی عاطفیتان چه تغییراتی کرده است، اجازه ندهید ظاهر امور شما را نا امید کند و نگاهی عمقی داشته باشید.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 😇
ویژگی اصلی شماهماهنگ بودن
سیاره شمازهره
سنگ ماه تولدعقیق
رنگ مورد علاقهصورتی کم رنگ
نقاط قوتروابط حکومتی مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
اگر فکر می‌کنید که درآمدتان به اندازه نیازتان نیست الان وقت آن است که کاری در این مورد انجام دهید. آیا از این که هر کاری که از دستتان بر می‌آید انجام می‌دهید تا بیشترین درآمد ممکن را داشته باشید مطمئن هستید؟ شاید مدتی است که به عوض کردن شغلتان فکر می‌کنید ولی چیزی مانع شما شده است. چه فکر می‌کنید؟ چه کار باید بکنید؟ سعی کنید راه حلی در این زمینه یافته و جواب این سؤال ها را پیدا کنید. آیا این که دیگران از شما خوششان می‌آید یا نه ذهن‌تان را به خود مشغول کرده است؟ اگر می‌خواهید خیال خودتان را راحت کنید بد نیست امروز کمی به ظاهر خود رسیدگی کنید. دلتان می‌خواهد که بعضی چیزها را عوض کنید، ولی در این کار زیاده روی نکنید.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😊
ویژگی اصلی شمابا استقامت
سیاره شماپلوتون
سنگ ماه تولدیاقوت زرد
رنگ مورد علاقهسفید
نقاط قوتقدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
امروز انگار حتی کوچکترین کارهایی هم که می‌کنید با مخالفت دیگران مواجه می شوند. هر چقدر بیشتر از خودتان لجبازی نشان بدهید پیشروی برایتان سخت‌تر خواهد شد. کاری که باید بکنید این است که در هر موقعیتی از خودتان شوخ طبعی و سرزندگی نشان دهید. دست از فکر کردن به گزینه‌های جایگزین برداشته و کاری را انجام دهید که خودتان هم خوب می‌دانید در حال حاضر بهترین انتخاب ممکن است. بین خودتان و کسانی که دوست دارید دیوار نسازید؛ بیان کردن احساساتی که مخفی کرده‌اید تنها باعث محکمتر شدن رابطه تان خواهد شد. در یک رابطه عاشقانه واقعی نبرد قدرت مطرح نیست و هر دو طرف به جای این که روبروی هم باشند در کنار هم پیش می روند.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😏
ویژگی اصلی شمامدبر
سیاره شمامریخ
سنگ ماه تولدالماس
رنگ مورد علاقهقرمز مایل به زرد
نقاط قوتباهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
اهداف و مقاصدتان در زندگی کاملا مشخص است و سر پیگیری آن‌ها با هیچ کسی شوخی ندارید. هرچند هیچ شکی در مورد اهدافتان ندارید ولی هنوز باید روی نقشه هایی که برای رسیدن به آنها دارید کار کرده و آنها را مورد بررسی قرار دهید. سعی نکنید دیگران را با خودتان در این مسیر همراه کنید، زیرا آنها هیچ تأثیری در بهتر پیش رفتن کارها نداشته و تنها تمرکز شما را به هم می‌زنند. چرا باید بیهوده کسانی را فقط سرعتتان را کم می‌کنند دنبال خودتان راه بیندازید. اگر کسی کمکی ندارد که به شما بکند مودبانه از او بخواهید از سر راهتان کنار برود و فرصت‌های شما را از بین نبرد.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😨
ویژگی اصلی شماجاه طلبی
سیاره شمازحل
سنگ ماه تولدلعل
رنگ مورد علاقهخاکستری
نقاط قوتمنظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
اگر بحث و جدلی بین اعضای خانواده‌تان پیش آمده سعی کنید با عدالت بین آن‌ها رفتار کنید. همه مسائل آنطور که شما می‌خواهید پیش نخواهد رفت، نگران نباشید و آرامش خود را حفظ کنید. داشتن صبر و حوصله بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت. اگر چه روزهای پر مشغله‌ای را پیش رو دارید اما بزوردی اوقات فراغت دلپذیری پیش روی شما خواهد بود. بنابراین از این فرصت نهایت لذت را ببرید. گذشته‌ها گذشته است، به میان کشیدن حرف‌های قدیمی همیشه باعث دلخوری خواهد شد پس حرف دلتان را به کسی که دوستش دارید بزنید و دیگر بحث‌های قبلی را پیش نکشید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 🤗
ویژگی اصلی شماهنجارشکن
سیاره شمااورانوس
سنگ ماه تولدیاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقهآبی
نقاط قوتانسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
به روابط عمیق خود پایبند باشید شاید امروز از دست دوستی دلخور باشید ولی به خاطر دوستی عمیقتان از این دلخوری دست بردارید. بیان کردن و گفتن مشکلات حل نشده نیاز به شجاعت دارد ولی همین بیان کردن می‌تواند مجالی را برای حل مشکل به شما بدهد. اگر می‌خواهید روابطتان قوی و پایدار بماند بایستی هم صبور و انتقاد پذیر باشید و هم به طور شفاف با یکدیگر صحبت کنید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شمادلسوز
سیاره شمانپتون
سنگ ماه تولدزمرد کبود
رنگ مورد علاقهبنفش
نقاط قوتآرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
امروز صبح شاید کمی احساس بی حوصلگی کنید و دلتان نخواهد هیچ کاری انجام دهید، اما تا بعدازظهر انرژیتان سر جایش باز خواهد گشت و آماده اید تا به دنبال انجام کارهایی که در انتظارتان هستند بروید. اگر احساس ناراحتی می‌کنید و یا دلتان گرفته است در خانه ننشینید. بیرون بروید و قدم بزنید و هوای تازه را تنفس کنید. این قدم های کوچک به شما کمک خواهند کرد تا از فکر کردن به چیزهای منفی و ناخوشایند نجات پیدا کنید. فکر کردن به زندگی و برنامه‌هایتان کار خیلی خوبی است، ولی امروز سعی کنید خیلی در فکر فرو نروید تا در دام افکار منفی نیفتید. عاقلانه ترین کار این است که امروز تحت هیچ شرایطی غیبت نکنید تا بعدا دچار خشم کسی نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *