گزارش‌ها از وقوع دو انفجار در نزدیکی تنگه باب المندب

گزارش‌ها از وقوع ۲ انفجار در  مجاور تنگه «باب‌المندب»


در این متن اعلام شده است که دو حادثه انفجار پهپاد ها در نزدیکی کشتی ها در منطقه صلیف یمن و بندر الحدیده رخ داده است. مرکز بازرگانی نیروی دریایی انگلیس اعلام کرده است که در هیچ یک از حادثه ها خسارتی به خدمه یا کشتی ها گزارش نشده است و جزئیات دقیق تری درباره این حوادث اعلام نشده است. همچنین از سوی دیگر، ارتش یمن در حمایت از مردم فلسطین پیشتاز حمله به کشتی های اسرائیلی و کشتی هایی که مقصد آنها اراضی اشغالی است بوده است.

به گزارش دیجیاتور، مرکز بازرگانی نیروی دریایی انگلیس اعلام کرد که حادثه نخست، انفجار یک پهپاد در یک کشتی بوده و هیچ آسیبی به خدمه و خسارتی به کشتی گزارش نشده است، در حالی که حادثه دوم، انفجار یک پهپاد انتحاری دیگر در ارتفاع پایین در نزدیکی کشتی دیگر در نزدیکی تنگه باب المندب، واقع در منطقه صلیف یمن رخ داده است.

مرکز بازرگانی نیروی دریایی انگلیس بامداد یکشنبه گفت که گزارش‌هایی از انفجار یک پهپاد انتحاری نزدیک یک کشتی در باب‌المندب دریافت کرده است.

از سوی دیگر، خبرگزاری «رویترز» به نقل از یک مقام نیروی دریایی انگلیسی نوشت که پهپادی قبل از منفجر شدن، در حال پرواز در ارتفاع پایین و در فاصله تقریباً ۳ کیلومتری یک کشتی در غرب بندر «الحدیده» یمن مشاهده شده است.

مرکز بازرگانی نیروی دریایی انگلیس همچنین گفت که حادثه مشابهی شامل پرواز پهپاد و انفجار آن در نزدیکی یک کشتی، این بار در دریای سرخ و در فاصله حدود ۹۰ کیلومتری بندر الحدیده رخ داده است.

جزئیات بیشتری از این دو حادثه امنیتی هنوز منتشر نشده است.

ارتش یمن بعد از حمله‌های گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون توانسته در حمایت از مردم فلسطین چندین کشتی اسرائیلی یا کشتی‌هایی را که مقصد آن‌ها اراضی اشغالی است، هدف حمله قرار دهد.


بر اساس اعلام مرکز بازرگانی نیروی دریایی انگلیس، حادثه انفجار پهپاد در یک کشتی رخ داده است و به طور خاص هیچ آسیبی به خدمه و خسارتی به کشتی گزارش نشده است. همچنین، حادثه دیگری نیز در نزدیکی تنگه باب المندب واقع در منطقه صلیف یمن رخ داده است. دیجیاتور اعلام کرده است که مرکز بازرگانی نیروی دریایی انگلیس دریافت کرده است که یک پهپاد انتحاری نزدیک یک کشتی در باب المندب منفجر شده است. همچنین، مقام نیروی دریایی انگلیسی نیز اعلام کرده است که پهپادی قبل از منفجر شدن در حال پرواز در ارتفاع پایین و در فاصله تقریباً ۳ کیلومتری یک کشتی در غرب بندر الحدیده یمن مشاهده شده است. علاوه بر این، مرکز بازرگانی نیروی دریایی انگلیس اعلام کرده است که یک حادثه مشابه در دریای سرخ و در فاصله حدود ۹۰ کیلومتری بندر الحدیده رخ داده است. در حال حاضر جزئیات بیشتری درباره این دو حادثه اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *