تخلفات گران‌فروشی کالاهای اساسی را برخورد می‌کنیم

گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم


در گشت مشترک با سازمان تعزیرات حکومتی، تعدادی از واحدهای عرضه کننده در میدان بهمن به دلیل گران‌فروشی و افزایش قیمت مورد بازرسی قرار گرفتند. چند واحد متخلف برگ جریمه دریافت کردند و به تعدادی اخطار قانونی داده شدند. همچنین یک واحد به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمپ شد. امرالهی افزود که افزایش قیمت و گران‌فروشی به تضییع حقوق عامه تلقی می‌شود و برخورد قانونی با متخلفان اعلام شده است. او همچنین اعلام کرد که گشت‌های مستقل و مشترک در قالب طرح نظارت عید و رمضان تا پایان فروردین در سراسر کشور ادامه دارد.

به گزارش دیجیاتور، مسعود امرالهی، مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد زراعت گفت: در گشت مشترک با سازمان تعزیرات حکومتی، واحدهای عرضه کننده میدان بهمن مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: در این بازرسی چند واحد متخلف به دلیل گران‌فروشی و افزایش قیمت، برگ جریمه دریافت کردند و به تعدادی اخطار قانونی داده شد.

امرالهی از پلمپ یک واحد عرضه کننده محصولات پروتئینی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: این واحد پس از دریافت اخطارهای مکرر، سرانجام به علت مسائل غیر بهداشتی پلمپ شد.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد زراعت هرگونه افزایش قیمت و گران‌فروشی را تضییع حقوق عامه اعلام کرد و از برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.

امرالهی در پایان تاکید کرد: گشت‌های مستقل و مشترک در قالب طرح نظارت عید و رمضان تا پایان فروردین به صورت گسترده در سراسر کشور ادامه دارد.


نظارت و بازرسی صورت گرفت و واحدهای متخلف مجازات شده و محصولات غیر بهداشتی پلمپ شدند، افزایش قیمت‌ها و گران‌فروشی محکوم شد و برخورد قانونی با متخلفان اعلام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *