کیلین مورفی وارد ماجراهای جنجالی زغال سنگ آمریکا شد

کیلین مورفی وارد ماجراهای جنجالی زغال سنگ آمریکا شد


یونیورسال پیکچرز فیلمی با عنوان «خون زغال‌سنگ را جلو می‌برد» را با حضور کیلین مورفی به عنوان بازیگر و تهیه کننده ساخته است که بر اساس کتابی از مارک اِی بردلی اقتباس شده است. نویسنده‌های فیلمنامه این اثر سینمایی جان هنری باترورث و ژز باترورث هستند، که پیشتر همکاری‌های دیگری با هم داشته‌اند. روایت خیالی اثر سینمایی در معادن زغال‌سنگ پنسیلوانیا در دهه ۱۹۶۰ روایت می‌شود و یک ترور تاریخی را نشان می‌دهد که تغییرات عمده‌ای در اتحادیه‌های کارگری آمریکا ایجاد کرد. علاوه بر مورفی، جان دیویس و جردن دیویس و مارک ای. بردلی نیز از تهیه کنندگان این اثر سینمایی هستند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ورایتی، یونیورسال پیکچرز یک اثر سینمایی اقتباسی از اثر ادبی مارک اِی بردلی با عنوان «خون زغال‌سنگ را جلو می‌برد: قتل‌های یابلونسکی و نبرد برای اتحاد کارگران استخراج معدنی آمریکا» با حضور کیلین مورفی به عنوان بازیگر و تهیه کننده می‌سازد.

ژز باترورث نویسنده «اسپکتر» و «فورد در برابر فراری» و جان هنری باترورث نویسنده «ایندیانا جونز و گردونه سرنوشت» نوشتن فیلمنامه اقتباسی این اثر سینمایی را برعهده دارند. آنها پیش از این در «لبه فردا» با هم همکاری کرده بودند.

علاوه بر مورفی، جان دیویس و جردن دیویس هم از تهیه کنندگان اثر سینمایی هستند و مارک ای. بردلی تهیه کننده اجرایی آن خواهد بود.

روایت خیالی «خون زغال سنگ را جلو می‌برد» در اواخر دهه ۱۹۶۰ در معادن زغال سنگ پنسیلوانیا اتفاق می‌افتد و روایت خیالی یک ترور تکان دهنده را روایت می‌کند که مطالعات تاریخی اتحادیه‌های کارگری آمریکا را تغییر داد.

مورفی برنده اسکار برای «اوپنهایمر» بازیگر اثر سینمایی‌های مطرح دیگری چون «شوالیه تاریکی»، «چشم قرمز»، «دانکرک» و «یک مکان آرام قسمت دوم» است، در حالی که در تلویزیون به‌عنوان تامی شلبی، گانگستر بیرمنگامی سریال «پیکی بلایندرز» شناخته می‌شود. او پس از اینکه امسال برنده جایزه اسکار شد با درام تاریخی «چیزهای کوچک مانند این» دیده شد و «استیو» از نتفلیکس و اثر سینمایی «پیکی بلایندرز» را در برابر دارد. او همچنین قرار است تهیه کننده اجرایی «۲۸ سال بعد» باشد که احتمالاً در آن نقش‌آفرینی هم می‌کند.


اثر سینمایی “خون زغال سنگ را جلو می‌برد” بر اساس اثر ادبی مارک اِی بردلی ساخته شده است. روایت خیالی این اثر سینمایی در معادن زغال سنگ پنسیلوانیا در دهه ۱۹۶۰ روایت می‌شود و در مورد یک ترور تاریخی است که مطالعات تاریخی اتحادیه‌های کارگری آمریکا را تحت تأثیر قرار داده است. کیلین مورفی، جان دیویس و جردن دیویس به عنوان تهیه کنندگان این اثر سینمایی حضور دارند. نویسندگان فیلمنامه این اثر سینمایی ژز باترورث و جان هنری باترورث هستند که قبلاً در اثر سینمایی “لبه فردا” با هم همکاری داشته‌اند. کیلین مورفی که برنده جایزه اسکار برای بازی در اثر سینمایی “اوپنهایمر” بوده است، در این اثر سینمایی نقش اصلی را ایفا می‌کند. او همچنین در سریال تلویزیونی “پیکی بلایندرز” نیز به شهرت رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *