جایزه مارک تواین به کوین هارت اهدا شد: تجلیل از یک عمر کمدی

کوین هارت جایزه مارک تواین را دریافت کرد/ تجلیل برای یک عمر کمدی


در بیست و پنجمین مراسم سالانه جایزه مارک تواین، کوین هارت به عنوان یکی از ماندگارترین کمدین‌ها تجلیل شد و جایزه یک عمر دستاورد در دنیای کمدی را دریافت کرد. در این مراسم، هارت با شناخته‌شده‌ترین کمدین‌های کشورش از جمله جری سینفلد و کریس راک، به افتخار این جایزه پرطرفدار تبریک گفت. او که با استندآپ کمدی شروع به کار کرده بود، توانست با سبک خاص و خنده‌دار خود جای خود را در این تولیدی پرطرفدار کند. کوین هارت در کنار فعالیت در استندآپ کمدی، اثر سینمایی‌هایی همچون «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» و «مدرسه شبانه» نیز بازی کرده و جمعاً در ۹۳ اثر سینمایی و برنامه تلویزیونی ظاهر شده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از هالیوود ریپورتر، کوین هارت در بیست و پنجمین مراسم سالانه جایزه مارک تواین برای تجلیل از طنز، با دریافت جایزه یک عمر دستاورد در دنیای کمدی تجلیل شد.

کوین هارت در حالی که نیم تنه برنزی مارک تواین را دریافت می‌کرد و سه تن از چهره‌های مهم دنیای کمدی در کنارش بودند تا به او تبریک بگویند، نتوانست مانع فروریختن اشک‌هایش شود.

در این مراسم که در خانه اپرای مرکز کندی برگزار شد، جری سینفلد، کریس راک و دیو چپل در کنار هم شاهد دریافت جایزه مارک تواین برای یک عمر دستاورد کمدی بودند که یکشنبه شب به هارت اهدا شد.

هارت گفت: من کارم را برای دریافت جایزه شروع نکردم، فقط عاشق کمدی بودم.

وی که کارش را با استندآپ کمدی در زادگاهش فیلادلفیا شروع کرد، به یکی از شناخته‌شده‌ترین کمدین‌های کشورش بدل شده و با سبک خاص خودش با قامتی کوتاه، چهره‌ای تاثیرگذار و توفانی از کلمات بامزه، یکی از پرطرفدارترین چهره‌های این تولیدی است.

هارت تاکنون در ۹۳ اثر سینمایی و برنامه تلویزیونی ظاهر شده و ۹ اثر سینمایی در دست ساخت دارد.

چاپل که سال ۲۰۱۹ جایزه مارک تواین را دریافت کرد، با سخنانی جدی هارت را رویایی بسیار قدرتمند خواند و خطاب به هارت گفت: تو باعث شدی رویاهای بزرگتری داشته باشم، در حالی که از من جوانتر هستی.

این کمدین علاوه بر فعالیت در استندآپ کمدی، نخستین بازیگری‌اش در هنر هفتم را سال ۲۰۰۲ با اثر سینمایی «سربازان کاغذی» انجام داد. اثر سینمایی‌های او بیش از ۴.۲۳ میلیارد دلار در سطح جهانی فروش داشته‌اند.

جایزه مارک تواین که امسال بیست و پنجمین سال خود را برگزار کرد، هر سال به هنرمندانی اهدا می‌شود که تأثیری ماندگار بر طنز و میراث داشته‌اند و تاکنون به کمدین‌هایی چون ووپی گلدبرگ، باب نیوهارت و کارول برنت اهدا شده است.

کوین هارت ۴۴ ساله بازیگر اثر سینمایی هایی چون «جومانجی: به جنگل خوش آمدید»، «مدرسه شبانه»، «سخنران عروسی» و «هابز و شاو» بوده است.


کوین هارت در مراسم جایزه مارک تواین برای دستاورد در دنیای کمدی تجلیل شد و اشک‌هایش پایان نمی‌پذیرید.
در مراسم شاهد حضور جری سینفلد، کریس راک و دیو چپل بودیم که به هارت تبریک گفتند.
هارت اعلام کرد که بانی کمدی نبوده و فقط عاشق آن بوده و با سبک خاص خودش به یکی از معروفترین کمدین‌های کشور تبدیل شده است.
هارت تاکنون در ۹۳ اثر سینمایی و برنامه تلویزیونی حضور داشته و در حال حاضر ۹ اثر سینمایی در دست ساخت دارد.
کمدینی اولین بازیگری‌اش را در هنر هفتم با اثر سینمایی «سربازان کاغذی» انجام داد و اثر سینمایی‌هایش به فروش بالایی در سطح جهانی رسیده است.
جایزه مارک تواین هر سال به هنرمندانی که تأثیری بر طنز و میراث داشته‌اند اهدا می‌شود و امسال به کوین هارت رسید.
هارت بازیگر معروفی در اثر سینمایی‌هایی چون «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» و «مدرسه شبانه» بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *