استعداد دیدار کنعانی‌زادگان با شمس آذر

کنعانی‌زادگان  آماده دیدار برابر شمس آذر


در خبری از مطبوعات مهر آمده است که تیم فوتبال پرسپولیس در چهاردهمین هفته لیگ برتر با تیم شمس آذر قزوین مقابله خواهد کرد. در تمرین اخیر ، مدافع پرسپولیس محمدحسین کنعانی زادگان دچار مصدومیت شده است ، اما مصدومیت او حاد نیست و قادر به حضور در دیدار است. مربی پرسپولیس نیز حضور وی در این بازی را تأیید کرده است. بازی تیم های پرسپولیس و شمس آذر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و این دو تیم با امتیازات ۲۲ و ۱۷ به ترتیب در رده های پنجم و نهم جدول قرار دارند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر باید فردا یکشنبه به مصاف شمس آذر قزوین برود. محمدحسین کنعانی زادگان مدافع سرخ‌پوشان در تمرین اخیر این تیم دچار مصدومیت شده بود که مشکل او حاد نیست و به دیدار برابر شمس آذر خواهد رسید.

اوسمار وی‌را مربی تیم پرسپولیس حضور کنعانی زادگان در بازی برابر شمس آذر را تأیید کرد.

تیم‌های پرسپولیس و شمس آذر از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می گیرند. پرسپولیس با ۲۲ و شمس آذر با ۱۷ امتیاز به ترتیب در رده‌های پنجم و نهم جدول قرار گرفته‌اند.


تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. مصدومیت محمدحسین کنعانی زادگان مدافع سرخ‌پوشان در تمرین اخیر حاد نبوده و او قادر به بازی در دیدار برابر شمس آذر است. حضور کنعانی زادگان در بازی برابر شمس آذر توسط مربی تیم پرسپولیس تأیید شده است. دیدار تیم‌های پرسپولیس و شمس آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. پرسپولیس با ۲۲ و شمس آذر با ۱۷ امتیاز به ترتیب در رده‌های پنجم و نهم جدول قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *