حمایت بانک شهر از رشد و توسعه هلدینگ‌های تخصصی

کمک بانک شهر به رشد و توسعه هلدینگ های تخصصی


در مراسمی با حضور مدیرعامل بانک شهر و مدیرعامل هلدینگ صدر تأمین، اعلام شد که بانک شهر به عنوان تکیه گاه صنایع بزرگ کشور و شریک تجاری هلدینگ صدر تأمین، ظرفیت‌های خود را برای توسعه و پروژه‌های این هلدینگ به کار خواهد گرفت. از ویژگی‌های بانک شهر انعطاف پذیری در خدمات رسانی به مشتریان و تأمین نیازهای مالی هلدینگ صدر تأمین نام برده شده است. همچنین اعلام شد که با استفاده از ظرفیت‌های ارزی بانک شهر، فروش خارجی محصولات هلدینگ صدر تأمین تسهیل خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از بانک شهر، سید محمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر در این مراسم با اشاره به پیشرو بودن این بانک در بسیاری از حوزه‌های بانکی، گفت: کمک به رشد و توسعه هلدینگ‌های تخصصی در کانون توجه بانک شهر قرار دارد.

احمدی در ادامه با بیان اینکه بانک شهر امروز به عنوان تکیه گاه محکم صنایع بزرگ کشور، واحدهای تولیدی و فعالان مالی است، گفت: می‌توانیم به عنوان شریک تجاری هلدینگ صدر تأمین، نقش مهمی در اجرای پروژه‌های این هلدینگ ایفا کنیم.

وی چابکی و انعطاف پذیری بالای خدمات رسانی به مشتریان را از ویژگی‌های مهم بانک شهر عنوان کرد و افزود: آماده ایم در چارچوب قوانین و مقررات؛ نیازهای هلدینگ صدر تأمین را در حوزه‌های پولی و مالی برطرف کنیم.

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی توسط این بانک، خاطرنشان ساخت: ظرفیت‌های ارزی بانک شهر می‌تواند شرایط را برای فروش خارجی محصولات این هلدینگ تسهیل کند.
مدیرعامل بانک شهر تصریح کرد: هلدینگ صدر تأمین می‌تواند با استفاده از “گواهی سپرده خاص” برای پروژه‌های پیشران و “اوراق صکوک” در راستای پیشبرد اهداف و به سرانجام رسیدن پروژه‌ها استفاده کند. همچنین با واگذاری املاک مازاد خود با شرایط مناسب، می‌توانیم دغدغه مدیران هلدینگ برای تأمین مسکن کارکنان را مرتفع سازیم.

امیرحسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدر تأمین نیز در این مراسم با اشاره به خوش نامی و محبوبیت بانک شهر در شبکه بانکی، گفت: به عنوان هلدینگ تخصصی تامین مالی در بخش استخراج معدنی و صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی آماده افزایش همکاری‌ها و استفاده از ظرفیت‌های این بانک هستیم.


بانک شهر پیشروی خود را در حوزه‌های بانکی اظهار کرده و به عنوان تکیه گاه محکم صنایع بزرگ کشور شناخته می‌شود. بانک شهر ظرفیت‌های ارزی خود را برای تسهیل در فروش خارجی محصولات هلدینگ صدر تأمین فراهم کرده و از “گواهی سپرده خاص” و “اوراق صکوک” برای پیشبرد پروژه‌ها استفاده می‌کند. همچنین، با واگذاری املاک مازاد، بانک شهر می‌تواند به مدیران هلدینگ در تأمین مسکن کارکنانشان کمک کند. از سوی دیگر، مدیرعامل هلدینگ صدر تأمین اعلام کرده که آماده افزایش همکاری‌ها با بانک شهر در بخش استخراج معدنی و صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *