کمربند واردکنندگان و مافیای ماشین‌آلات دست دوم به زودی سقوط خواهند کرد

کمر وارد کنندگان و مافیای ماشین آلات دست دوم به زودی شکسته می شود


در آئین رونمایی از ساخت و ساز نخستین دستگاه بیل هیدرولیکی ۷۵ تن در استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه عصر شنبه اظهار کرد که در ۲ سال اخیر استان مرکزی در عرصه تولیدی و حوزه کارفرمایی و کارگری پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است و سه واحد بزرگ تولیدی (هپکو، آذرآب و واگن پارس) توانسته‌اند در این حوزه موفق باشند. وی به مسافرت رئیس جمهوری به شرکت آذرآب اشاره کرد و اظهار کرد که در این مسافرت رویداد بسیار مهمی رقم خورد و تکرار شدنی نیست. استاندار مرکزی اعلام کرد که در پنج ماه و نیم گذشته، سهام شرکت از سهامدار غیر عهد به سهامدار عهد واگذار و بزرگ‌ترین قرارداد مطالعات تاریخی آذرماه منعقد و این واحد تولیدی از لانه پرندگان به کارگاه کار و فعالیت تبدیل شد. همچنین اشاره شد که در سال گذشته، هزار دستگاه واگن ساخت و ساز و تحویل شد و امیدواری است که این رکورد مجدد تکرار شود. در ارتباط با قرارداد چین برای ساخت و ساز واگن کشور، تصمیم گرفته شد از تمام ظرفیت واگن‌سازی کشور و اجتناب از ایجاد انحصار در یک شرکت، تقاضای متروی کشور بین همه شرکت‌های واگن‌سازی توزیع شود و بخش دانش بنیان نیز برای ساخت و ساز بخش وابسته به کشورهای خارجی مانند سیستم‌های کنترل راهبری ورود پیدا کند. استاندار مرکزی تأکید کرد که در حکومت سیزدهم سازمان تأمین اجتماعی سهامدار عمده شرکت واگن پارس شده و تغییر راهبرد شرکت هپکو نیز ارزشمند است که به امید فروش خارجی محصولات این واحد تولیدی به عنوان تولیدکننده ماشین آلات راهسازی و معدنی در غرب آسیا باشیم.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، فرزاد مخلص‌الائمه عصر شنبه در آئین رونمایی از ساخت و ساز نخستین دستگاه بیل هیدرولیکی ۷۵ تن کشور اظهار کرد: استان مرکزی در ۲ سال اخیر در عرصه تولیدی و حوزه کارفرمایی و کارگری شاهد رویدادهای مثبتی بود و سه واحد بزرگ تولیدی هپکو، آذرآب و واگن پارس که پیشران عرصه اشتغال و کارآفرینی هستند، شکوفا شدند.

وی با اشاره به مسافرت رئیس جمهوری در راستای رفع مشکلات شرکت آذرآب در تیرماه سال گذشته گفت: در این برهه زمانی رویداد بسیار مهمی رقم خورد اتفاق مهمی رقم خورد و تکرار شدنی نیست.

استاندار مرکزی گفت: در بازه زمانی پنج ماه و نیم از زمان دستور ریاست جمهور، سهام عمده شرکت از سهامدار غیر عهد به سهامدار عهد واگذار و بزرگ‌ترین قرارداد مطالعات تاریخی آذرماه منعقد و این واحد تولیدی از لانه پرندگان به کارگاه کار و فعالیت تبدیل شد.

مخلص الائمه با اشاره به رکورد سال گذشته در ساخت و ساز واگن در اراک نیز گفت: سال گذشته هزار دستگاه واگن ساخت و ساز و تحویل خطوط ریلی کشور شد و امید است این رکورد مجدد تکرار شود.

مخلص الائمه ادامه داد: نگرانی در ارتباط با قرارداد چین برای ساخت و ساز واگن کشور وجود داشت اما به دستور ریاست جمهور مقرر شد از تمام ظرفیت واگن‌سازی کشور و اجتناب از ایجاد انحصار در یک شرکت نیز تقاضای متروی کشور بین همه شرکت‌های واگن‌سازی توزیع شود، همچنین بخش دانش بنیان هم برای ساخت و ساز بخش وابسته به کشورهای خارجی مانند سیستم‌های کنترل راهبری ورود پیدا کنند که در مصوبه نام شرکت واگن پارس مپنا قید شده که این مهم جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه در حکومت سیزدهم سازمان تأمین اجتماعی سهامدار عمده این واحد تولیدی شد، گفت: تغییر راهبرد شرکت هپکو توسط سازماندهی راهبرد و ارتقای کاربرد ساخت و ساز به ماشین آلات راهداری و راهسازی اقدام بسیار ارزشمندی است که امید است فروش خارجی محصولات این واحد تولیدی به عنوان تولیدکننده ماشین آلات راهسازی و معدنی در غرب آسیا به جای جای جهان باشیم.

استاندار مرکزی گفت: اکنون شاهد شتاب در دوره شکوفایی واحد تولیدی هپکو هستیم و کمر شکسته هپکو ترمیم شده و به‌زودی کمر وارد کنندگان و مافیای بازرگانی بین‌الملل ماشین آلات دست دوم شکسته می‌شود.


استان مرکزی در ۲ سال اخیر توسعه تولیدی و حوزه کارفرمایی و کارگری شاهد رویدادهای مثبتی بوده است. سه واحد بزرگ تولیدی هپکو، آذرآب و واگن پارس که پیشران عرصه اشتغال و کارآفرینی هستند، شکوفا شده‌اند. در زمان مسافرت رئیس جمهوری در راستای رفع مشکلات شرکت آذرآب، رویداد بسیار مهمی رخ داده است. در بازه زمانی پنج ماه و نیم از زمان دستور ریاست جمهور، سهام عمده شرکت از سهامدار غیر عهد به سهامدار عهد واگذار و بزرگ‌ترین قرارداد مطالعات تاریخی آذرماه منعقد شده است و این واحد تولیدی از لانه پرندگان به کارگاه کار و فعالیت تبدیل شده است. در سال گذشته هزار دستگاه واگن ساخت و ساز و تحویل خطوط ریلی کشور شد و امید است این رکورد مجدداً تکرار شود. نگرانی در ارتباط با قرارداد چین برای ساخت و ساز واگن کشور وجود داشت اما به دستور ریاست جمهور، ظرفیت واگن‌سازی کشور بدون ایجاد انحصار در یک شرکت، تقاضای متروی کشور بین همه شرکت‌های واگن‌سازی توزیع شود. هم‌چنین بخش دانش بنیان هم برای ساخت و ساز بخش وابسته به کشورهای خارجی مانند سیستم‌های کنترل راهبری ورود پیدا کنند که در مصوبه نام شرکت واگن پارس مپنا قید شده است. در حکومت سیزدهم سازمان تأمین اجتماعی سهامدار عمده این واحد تولیدی شد. تغییر راهبرد شرکت هپکو توسط سازماندهی راهبرد و ارتقای کاربرد ساخت و ساز به ماشین آلات راهداری و راهسازی اقدام بسیار ارزشمندی است که امید است فروش خارجی محصولات این واحد تولیدی به عنوان تولیدکننده ماشین آلات راهسازی و معدنی در غرب آسیا به جای جهان باشد. در حال حاضر شاهد شتاب در دوره شکوفایی واحد تولیدی هپکو هستیم و کمر شکسته هپکو ترمیم شده و به‌زودی کمر وارد کنندگان و مافیای بازرگانی بین‌الملل ماشین آلات دست دوم نیز شکسته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *