کلمه‌ی مفقود | چه شیئی با صدای پر سرو پشت این تصاویر مخفی شده است؟

این نوع معماهای حدس کلمه تصویری برای تمرین و تقویت حافظه و ذهن بسیار مفید است. با تمرکز و تجمع بر روی جزئیات، می‌توانید بازی‌های حدس کلمه را حل کرده و به جواب درست برسید. این بازی‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا مفاهیم را از زوایای مختلف درک کرده و مشکلات را به راحتی حل کنید. اگر دوست دارید مهارت‌های شناختی خود را به چالش بکشید و ذهن خود را تقویت کنید، این نوع معماها مناسب برای شما هستند.

برای حل کردن این معماهای حدس کلمه باید کلمات پشت تصاویر را پیدا کردن و با ترکیب آن‌ها از زوایا مختلف به پاسخ برسید. روش‌های زیادی برای تقویت حافظه و ذهن شما وجود دارد که یکی از آنها این معماهای حدس کلمه تصویری است. اگر می‌خواهید مهارت‌های ذهنی خود را به چالش بکشید، به جای درستی آمده‌اید!

شما به اندازه کافی باهوش هستید که جواب را پیدا کنید. اگر پاسخ صحیح را در یک دقیقه پیدا کردید، بدون شک تمرکز بالا و آی کیو خوبی دارید.

معمای حدس کلمه پر سرو صدا

شما باید کلمه نهایی را از روی تصویر حدس بزنید.

با تمرکز بیشتر به تصویر نگاه کنید. جواب در پشت این تصاویر پنهان شده است. چند ثانیه وقت بگذارید و  با دقت به آن فکر کنید. می توانید یک قلم و کاغذ در کنار خود بگذارید و از ترکیب اسامی برای رسیدن به جواب استفاده کنید.

پاسخ ممکن است کمی چالش برانگیز باشد، اما اگر بتوانید تمرکز کنید، می‌توانید آن را در کمتر از یک دقیقه حل کنید.

.

.

.

.

.

.

جواب معما از ترکیب معنای این دو تصویر به دست می‌آید.

.

.

.

.

اگر راهنمایی می‌خواهید پایین‌تر بروید.

.

.

.

.

.

این یکی از آلات هنر صوتی مشهور است.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: حدس کلمه | این معمای حدس کلمه بامزه را توی چند ثانیه حدس می زنید؟

جواب معمای حدس کلمه

جواب معمای حدس کلمه

بله درست حدس زدید. جواب ساکسیفون است که از دو کلمه ساک + سیفون تشکیل شده است.

همانطور که دیدید جواب معما خیلی ساده بود.

ساکسیفون یا ساکسوفون یک ساز بادی تک زبانه و از خانواده هنر صوتی جاز است. این ساز نسبت به سایر سازهای موجود در جاز، جدیدتر است و شخصی به نام آدولف ساکس (Adolphe Sax) آن را اختراع کرده است.

شما می‌توانید اعضای خانواده را با این بازی هیجان انگیز دور هم جمع کنید و ذهن و آی کیو خود را آزمایش کنید. این یک بازی عالی برای بچه‌هایی است که می‌خواهند سرگرم شوند و یا دوست دارند مهارت‌های درک مسئله خود را تقویت کنند.

با این بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور آموزشی، توانایی های ذهنی شما  بالا و بالاتر می‌رود و می‌توانید به مشکلات از زوایای مختلفی نگاه کنید و در نهایت آن‌ها را حل کنید. این بازی‌های حدس کلمه، توانایی های شناختی شما را درگیر کرده و به چالش می‌کشند و باعث می‌شوند بهتر و راحت تر با مشکلات برخورد کنید!

لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *