کره اثر سینمایی جدید بونگ جون‌هو را زودتر از دنیا تماشا می‌کند

کره زودتر از دنیا فیلم جدید بونگ جون‌هو را تماشا می‌کند


اثر سینمایی «میکی ۱۷» به کارگردانی بونگ جون هو در ژانویه ۲۰۲۵ به تماشاگران سینمای کره جنوبی نمایش داده خواهد شد. این اثر سینمایی، که با بازی رابرت پتینسون است، قرار است در ۲۸ ژانویه ۲۰۲۵ قبل از اکران جهانی‌اش در ۳۱ ژانویه، در کره اکران شود. ساخت و ساز این اثر سینمایی به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوود به تاخیر افتاده بود، اما اکنون با کمال کاملی به پایان رسیده است. این اثر سینمایی البته از رمان «ادوارد اشتون» الهام گرفته شده است و با بازیگرانی همچون نائومی آکی، استیون یون، تونی کولت و مارک روفالو ارائه می‌شود. قرار است با خلاقیت و تخیل بونگ، «میکی ۱۷» با روایت خیالی جذاب و کیفیت برترش، توجه بسیاری را به خود جلب کند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ورایتی، تماشاگران سینمای کره جنوبی با اکران اثر سینمایی «میکی ۱۷» به کارگردانی بونگ جون هو در ژانویه ۲۰۲۵ و همزمان با رخصتی سال نو، ۳ روز زودتر از دیگر نقاط جهان امکان تماشای این اثر سینمایی را خواهند داشت.

کمپانی برادران وارنر اعلام کرده که اثر سینمایی علمی تخیلی «میکی ۱۷» با بازی رابرت پتینسون را سه‌شنبه، ۲۸ ژانویه ۲۰۲۵ (۹ بهمن ۱۴۰۳)، پیش از اکران جهانی آن در ۳۱ ژانویه، در کره روی پرده سینماها خواهد برد.

ابتدا اعلام شده بود این اثر سینمایی مارس ۲۰۲۴ در سینماها اکران می‌شود، اما برادارن وارنر به تازگی اکران اثر سینمایی را ۹ ماه عقب انداخت تا اثر سینمایی کامل شود. تکمیل ساخت و ساز این اثر سینمایی تحت تاثیر اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوود در سال ۲۰۲۳ با وقفه روبه رو شده بود.

«میکی ۱۷» نخستین اثر سینمایی بلند بونگ به عنوان کارگردان پس از «انگل» است که اولین اثر سینمایی غیرانگلیسی زبانی شد که هم جایزه آن بخش را برد و هم عنوان بهترین اثر سینمایی اسکار را از آن خود کرد. بونگ علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، تهیه کنندگی اثر سینمایی آینده را نیز از طریق شرکت ساخت و ساز اثر سینمایی خود «آف اسکرین» بر عهده دارد.

این اثر سینمایی برگرفته از رمان ادوارد اشتون است که سال ۲۰۲۲ منتشر شد. در این اثر سینمایی پتینسون نقش یک کلون یک‌بار مصرف را بازی می‌کند که برای استعمار یک سیاره یخی فرستاده شده ولی حاضر نمی‌شود کلون جایگزینش جای او را بگیرد. نائومی آکی، استیون یون، تونی کولت و مارک روفالو دیگر بازیگران این اثر سینمایی هستند. اثر سینمایی‌بردار این اثر سینمایی داریوش خنجی است.

پیش‌بینی می‌شود با توجه به خلاقیت، بینش و تخیل بونگ، «میکی ۱۷» با روایت خیالی و شخصیت‌هایش و همچنین کیفیت‌ عالی ساخت و ساز، مخاطبان را شگفت‌زده کند.


اکران اثر سینمایی «میکی ۱۷» به کارگردانی بونگ جون هو در ژانویه ۲۰۲۵ قرار است سه روز زودتر از دیگر نقاط جهان امکان تماشای آن را به تماشاگران سینمای کره جنوبی بدهد. این اثر سینمایی با بازی رابرت پتینسون در کره روی پرده سینماها خواهد رفت و این تصمیم به دنبال اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوود در سال ۲۰۲۳ اتخاذ شده است. این اثر سینمایی بلند به عنوان کارگردانی بونگ جون هو پس از پیروزی در جشنواره های مختلف و دریافت جوایز مختلف از جمله جایزه بهترین اثر سینمایی اسکار برای اوست. با روایت خیالی و شخصیت‌های اثر سینمایی، انتظار می‌رود تا مخاطبان را شگفت‌زده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *