اثر ادبی «آثار خلاقانه ماندگار» به زبان فارسی رونمایی می‌شود.

کتاب «هنر ماندگار» رونمایی می‌شود


با حضور چهره‌های فرهنگی هنری، جلد اول از مجموعه “آثار خلاقانه ماندگار” در کافه گالری برج آزادی رونمایی می‌شود. ملیحه رحمانی مدیر گروه هنری پالت مسئولیت برگزاری این برنامه را بر عهده دارد و از اهمیت اثر ادبی‌ها و آثار هنرمندان در توسعه و پیشرفت میراث و آثار خلاقانه صحبت می‌کند. در این رویداد، ۱۱۰ تابلو نقاشی و حجم توسط هنرمندان معاصر ایرانی به نمایش گذاشته خواهد شد. برنامه در روز جمعه ۱۳ بهمن در برج آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، اولین‌جلد از مجموعه «آثار خلاقانه ماندگار» جمعه ۱۳ بهمن با حضور جمعی از چهره‌های فرهنگی هنری در کافه گالری برج آزادی رونمایی می‌شود.

ملیحه رحمانی مدیر گروه هنری پالت مسؤولیت برگزاری این برنامه را بر عهده دارد و می‌گوید اثر ادبی‌ها و آثار هنرمندان به عنوان یکی از بزرگترین دارایی‌های انسان‌ها، نقش مهمی در توسعه و پیشرفت میراث و آثار خلاقانه ایفا می‌کنند.

در این رویداد نیز ۱۱۰ تابلو نقاشی و حجم توسط هنرمندان معاصر ایرانی به نمایش گذاشته می‌شود.

برنامه مورد اشاره روز جمعه ۱۳ بهمن از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در برج آزادی برگزار می‌شود.


نخستین جلد از مجموعه “آثار خلاقانه ماندگار” با حضور چهره های فرهنگی هنری در کافه گالری برج آزادی رونمایی خواهد شد. ملیحه رحمانی به عنوان مسؤول برگزاری این برنامه اعلام کرد که اثر ادبی‌ها و آثار هنرمندان نقش مهمی در توسعه و پیشرفت میراث و آثار خلاقانه ایفا می‌کنند. در این رویداد ۱۱۰ تابلو نقاشی و حجم از هنرمندان معاصر ایرانی به نمایش در خواهند آمد. برنامه مورد اشاره در روز جمعه ۱۳ بهمن در برج آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *