رونمایی از اثر ادبی “لعاب” در خانه هنرمندان

کتاب «لعاب» در خانه هنرمندان رونمایی می‌شود


در چهارم بهمن، آیین رونمایی از اثر ادبی “لعاب” تالیف امید قجریان در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. این اثر ادبی به تازگی توسط انتشارات میراث معاصر منتشر شده است و دارای ۳۶۰ صفحه است. در این نشست، فواد نجم‌الدین و هادی مومنی به بیان نکات مرتبط با این اثر ادبی می‌پردازند. “لعاب” فن آوری‌ای است که از صیرورت و شدن است و تنوع رنگ را در صورت‌های بی‌شمار به نمایش می‌گذارد. این فن، که به همراه پوشیدگی و رنگ‌های متعدد استفاده می‌شود، یک بخش از علمی است که به آیندگان ارائه شده است. رونمایی این اثر ادبی در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش دیجیاتور، آیین رونمایی از اثر ادبی «لعاب» تالیف امید قجریان عنوان، چهارشنبه چهارم بهمن در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. این اثر ادبی به‌تازگی با ۳۶۰ صفحه توسط انتشارات میراث معاصر منتشر شده است.

فواد نجم‌الدین و هادی مومنی در این نشست حضور داشته و به بیان نکاتی درباره این اثر ادبی می‌پردازند.

در معرفی این اثر ادبی آمده است:

فن‌آوری لعاب، دریافتی از صیرورت و شدن است. امکانی از دچار گشتن‌های نو به نو و برجای مانده از زمان، که از تنوع رنگ در صورت‌های بی‌شمار و سیلان مداوم برآمده است و همچنان کاستی و افزودن مکرر را می‌پذیرد. لعاب عجایب رنگ است که از آتش قوت می‌گیرد و با آن می‌آویزد. این فن فهم کثرت رنگ است که همراه با پوشیدگی، بخشی از علومی خفته نزد آگاهان سرّ بوده است؛ دانشی به یادگار مانده از نیاکان که معنای رنگ و ثبات را به آیندگان تقدیم کرده است.

آیین رونمایی از این اثر ادبی چهارشنبه چهارم بهمن از ساعت ۱۵ در سالن استاد جلیل شهناز خانه هرمندان ایران رونمایی می‌شود.


آیین رونمایی از اثر ادبی “لعاب” تالیف امید قجریان، چهارشنبه چهارم بهمن در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. این اثر ادبی تازه‌ترین اثر این نویسنده است که با ۳۶۰ صفحه توسط انتشارات میراث معاصر منتشر شده است. در این نشست، فواد نجم‌الدین و هادی مومنی حضور داشته و نکاتی درباره این اثر ادبی را بیان می‌کنند. اثر ادبی “لعاب” درباره فن‌آوری لعاب است و دریافتی از صیرورت و شدن است. این امکان را به همراه دارد که از دچار گشتن‌های نو به نو ایجاد شده و بتواند با تنوع رنگ در صورت‌های بی‌شمار و سیلان مداوم روبرو شود. لعاب عجایبی از زیبایی رنگ است که از آتش قوت می‌گیرد و با آن به طرفین می‌آویزد. این فن فهم کثرت رنگ است که همراه با پوشیدگی، بخشی از علومی خفته نزد آگاهان سرّ بوده است. آیین رونمایی از این اثر ادبی در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران در چهارشنبه چهارم بهمن ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *