خاطرات آل پاچینو، کتابی که پاییز آینده منتشر خواهد شد.

کتاب خاطرات آل پاچینو پاییز آینده منتشر می‌شود


در اثر ادبی خاطرات خود به نام «Sonny Boy»، آل پاچینو، بازیگر معروف هالیوود، درباره زندگی و تربیت خود در نیویورک و هالیوود توضیحاتی ارائه کرده است. او به دوران کودکی‌اش در برانکس جنوبی و نیویورک، دبیرستان هنرهای نمایشی، وقفه‌های بزرگ در هالیوود، تجربیات در بازیگری و روابط مهم و ازدواج‌هایش اشاره کرده است. ناشر اثر ادبی این کار را به عنوان خاطرات مردی که برای پنهان کردن و ترسیدن چیزی ندارد توصیف کرده و عشق و هدف را به عنوان نخ طلایی اثر ادبی بیان کرده است. آل پاچینو نیز اعلام کرده که این اثر ادبی برای او تجربه‌ای فوق‌العاده شخصی و آشکار بوده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ورایتی، آل پاچینو در اثر ادبی خاطراتش که عنوانش «Sonny Boy» است و قرار است ماه اکتبر (مهر) اکران شود، درباره نحوه تربیت و زندگی خود در نیویورک و هالیوود نوشته است.

این بازیگر ۸۳ ساله که برای بازی در اثر سینمایی‌های شاخصی مانند سه گانه «پدرخوانده»، «صورت زخمی» و «بوی خوش زن» شناخته می‌شود، در این اثر ادبی از دوران کودکی خود در برانکس جنوبی و نیویورک نوشته است. دبیرستان هنرهای نمایشی، سال‌های شکل‌گیری او در صحنه صحنه نمایش شهر در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ و سرانجام وقفه بزرگ او در هالیوود، دیگر مطالب اثر ادبی را تشکیل می‌دهند.

ناشر اثر ادبی پنگوئن پرس از این اثر ادبی به‌عنوان خاطرات مردی یاد کرد که چیزی برای ترسیدن و پنهان کردن ندارد؛ تمام نقش‌های بزرگ، همکاری‌های اساسی و روابط مهم و همچنین ازدواج آزاردهنده بین خلاقیت و بازرگانی در بالاترین سطوح را تجربه کرده است.

در ادامه بیانیه ناشر آمده است: اما نخ طلایی اثر ادبی روح عشق و هدف است. عشق می‌تواند شما را ناکام بگذارد تا در جاه‌طلبی‌هایتان شکست بخورید و نورهایی که می‌درخشند نیز می‌توانند کم‌رنگ شوند. اما آل پاچینو به اندازه کافی خوش شانس بود که پیش از آنکه به جوایز زمینی فکر کند، عمیقاً عاشق یک کار شد و هرگز از عشق دور نشد. این همه تفاوت او را ایجاد کرده است.

پاچینو پس از اعلام این خبر گفت: من این اثر ادبی را نوشتم تا آنچه را که در زندگی‌ام، دیده‌ام و پشت سر گذاشته‌ام بیان کنم. اندیشیدن در مورد این مسافرت و آنچه بازیگری به من اجازه انجام آن را داده است و دنیایی که به رویم باز شد، یک تجربه فوق‌العاده شخصی و آشکار بود.


آل پاچینو در اثر ادبی خاطراتش درباره زندگی خود در نیویورک و هالیوود نوشته است. وی در این اثر ادبی از دوران کودکی خود و دبیرستان هنرهای نمایشی تا وقفه بزرگ او در هالیوود توضیح داده است. این اثر ادبی به عنوان خاطرات مردی یاد کرد که تمام نقش‌های بزرگ، همکاری‌های اساسی و روابط مهم را تجربه کرده است. عشق برای آل پاچینو بسیار مهم است و او همیشه به عشق وفادار بوده است. او توضیح داد که نوشتن این اثر ادبی برای او یک تجربه فوق‌العاده شخصی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *